تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 43 NewsCounter تعداد بازدید : 3476

برج مجلل سولماز





برج مجلل سولماز :

برای آنهایی است که می خواهند كیفیت زندگی خود را بهبود بخشیده و تجربه ای متفاوت و سرشار از رضایتمندی را داشته باشند.
پس از ماه ها تحلیل شهرسازانه و جغرافیایی از فضای كالبدی تهران و با كاندیدا نمودن چندین قطعه زمین در مناطق ١،٢و ٥، جانمایی برج مجلل سولماز توسط تیم مشاوران شهرسازی و معماری و اقتصادی برج برگزیده شد.

دلایل انتخاب زمین برج: 

١- منطقه ٥ از لحاظ تراكم جمعیتی در زمره مناطق كم تراكم محسوب شده و نسبت به تراكم جمعیت از خدمات و امكانات بهتری برخوردار است.
٢- از نظر دسترسی، وجود شریان محكم ارتباطی و به هم پیوسته متشكل از بزرگراه های شهری (اتوبان شهید همت،اتوبان شهید حكیم، اتوبان یاشدگار امام، اتوبان نیایش، اتوبان شهید ستاری، آزاد راه تهران كرج) باعث تسهیل در عبور و مرور گردیده است. 
٣- سرانه فضای سبز منطقه ٥ از میانگین استاندارد شهر تهران بالاتر است و وجود بوستان جنگلی كوهسار، بوستان ارم، بوستان جوانمردان روز های سبزی را برای مردم منطقه به ارمغان می آورد.
٤- وجود مجتمع هایی مثل هایپر استار، گلدیس، تیراژه، سمرقند، بوستان، و مركز خرید كورش، راحتی خرید بهینه را برای ساكنان منطقه ایجاد می كند.
٥- شركت دیزاین تكوین به عنوان مشاور اقتصادی با انتخاب زمین این پروژه از میان ٢٠ قطعه زمین معرفی شده در سطح شهر تهران، به علت نو ظهور بودن منطقه ٥ در عرصه های اقتصادی به ویژه املاك، از لحاظ افزایش سرمایه خریداران آتی واحد های این برج، محلی برای یك سرمایه گذاری سود آور فراهم نموده است.
امید است با بهره گیری از تیم های كارشناسی مجرب شامل شهرسازی و معماری، سازه و عمران، برق و مكانیك و گروه های اقتصادی و نیز با استفاده روش های نوین كه مطابق با استاندارد های روز جهان می باشند و با استفاده از تكنولوژی روز و در نظر گرفتن بحث مهندسی ارزش اثری ارزشمند و درخور شان مردم شریف تهران بنا كنیم.

مشخصات کامل برج

برج سولماز با مالکیت و مدیریت بخش خصوصی در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و با زیربنای حدودا 35000 متر مربع در 16 طبقه طبق پیش بینی های انجام شده .از تاریخ تیر ماه 1392 شروع به کار گردید. این برج مدرن دارای 11 طبقه مسکونی و 5 طبقه مشاعات می باشد، برج سولماز هم چنین نامزد کسب نشان مقررات ملی ساختمان و واحد نمونه تولید ساخت و ساز است.
 
178 واحد مسکونی از متراژهای 110 متر تا 175 متر در کلیه طبقات برج باغ سولماز از دیگر ویژگی های این پروژه می باشد.
این پروژه دارای یک طبقه مشاعات شامل سالن های اجتماعات، انتظار، اطلاعات، کتابخانه و کافی شاپ و ... می باشدو دارای 4 طبقه پارکینگ که شامل تاسیسات، استخر و انباری ها و 320 واحد پارکینگ می باشد که نقش موثری در کاهش ترافیک و مشکل جای پارک در این محدوده با توجه به محدودیت فضای پارک خواهد داشت.
 
ویژگی های معماری

طراحی معماری داخلی بسیار لوکس و زیبا و کم نظیر در بخش های مسکونی و مشاعات و پارکینگ ها می‌باشد.
چشم انداز وسیع برفرازتهران از اضلاع شمالی و جنوبی، شرقی و غربی در همه طبقات از ویژگی های شاخص برج مسکونی مجلل سولماز است.
یکی از وجه تمایز های این برج، احداث یک لابی بسیار با شکوه و مجلل با معماری داخلی قصرهای افسانه ای خواهد بود و طراحی نمای آن با استفاده از هنر معماری کلاسیک و ترکیب سنگ های تراورتن و استفاده از استادان و سنگ کاران بسیار مجرب انجام خواهد شد، وجود فضای سبز و مشجر با مساحت حدودا 3000 متر مربع در حیاط برج مجلل سولماز و نیز استفاده از آتریوم های همیشه سبز در لابی و مشاعات بیانگر این هدف معماران پروژه را می رساند که در تمامی فصول تداعی گر هر یک چهارفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان برای ساکنین محترم می باشد و هم چنین برای اولین بار در منطقه غرب تهران ، استفاده از باران مصنوعی در گرمی تابستان تهران در میان درختان و فضای سبز حیاط برج مجلل سولماز گامی دیگر برای هرچه متمایز کردن این برج در منطقهاست.

امکانات و خدمات

دو دستگاه آسانسور نفربر خارجی با دیزاین بسیار متفاوت و شیک و یک آسانسور باربر از امکانات دیگر این برج می باشد. 
استفاده از سیم هوشمند در کل طبقات و نیز سیستم اطفاء حریق و نیز استفاده از مصالح نوین در جهت سبک سازی کنترل انرژی و استفاده از مدرن ترین و کامل ترین تاسیسات الکتریکی و مکانیکی روز دنیا است.
آنتن مرکزی
بهینه سازی مصرف انرژی
رعایت کامل مبحث 19
عایق صوتی و حرارتی
پنجره های یو پی وی سی
320 پارکینگ
نورپردازی مدرن
سیستم صوتی پیشرفته
نمای ترکیبی سنگ و کلاسیک
کافی شاپ
کافی نت
کتابخانه
اینترنت پرسرعت در تمام فضای برج
فضای مشجر به مساحت 3000 هزار متر مربع با حدود 500 اصله درخت
آبنما برکه و آبشار
بام همیشه سبز
سونا استخر جکوزی
اسکواش
سالن بیلیارد
درب های ضد سرقت
حمام ترکیبی
اتاق ماساژ
و........
 
 
 



منبع : گرداوری شده توسط بانک اطلاعات ساختمان لیدوبین