تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 47 NewsCounter تعداد بازدید : 5727

برج روما ریدنس



برج روما رزیدنس


شرح پروژه

 

 ین مجتمع در یکی از بهترین مناطق مسکونی تهران با امکان دسترسی آسان به سایر نقاط شهر از طریق شریانهای اصلی تهران، قرار گرفته. گفتنی است زمین روما رزیدنس با طول 71 متر به خیابان کامرانیه و با طول 63 متر به خیابان شیبانی مشرف است. ورودی اصلی روما رزیدنس و واحدهای تجاری در خیابان کامرانیه قرارگرفته و باهدف سهولت در رفت و آمد خودروهای ساکنین، ورودی پارکینگ در خیابان شیبانی جانمایی شده است.

 

 

 

جزییات پروژه

 

روما رزیدنس در زمینی با مساحتی بالغ بر ۷۰۰۰ مترمربع در تهران خیابان کامرانیه شمالی واقع گردیده است. این مجتمع با ۴۷۰۰۰ متر مربع زیربنا شامل ۳۲۰۰۰ مترمربع مساحت مفید واحدهای مسکونی، ۱۰۰۰مترمربع واحدهای تجاری و ۱۴۰۰۰ مترمربع فضاهای تفریحی و مشاعات می باشد که به بهترین نحو سرانه مکانهای تفریحی و مشاعات را به ازای هر مترمربع از واحد مسکونی برای ساکنین در نظر گرفته است
روما رزیدنس شامل
۶۵ واحد مسکونی در ۱۵طبقه است که محیط کلیه طبقات مسکونی به صورت چلیپا طراحی شده تا تمامی واحدها از نور مناسب برخوردار شوند. همچنین شی طبیعی زمین پروژه روما کمک شایانی به چشم انداز واحدها کرده است. به صورت که حتی طبقه اول ساختمان نیز از چشم انداز بی نظیر برخوردار است
برج روما رزیدنس دارای
۳ طبقه زیرزمین و یک طبقه همکف با محیطی مستطیل شکل است که دربرگیرنده کلیه پارکینگها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکانهای تفریحی ، سالن اجتماعات ، بلوکهای تجاری و سایر مشاعات است.کارفرما و متخصصین اجاری برج روما با تخصیص مساحت قابل توجهی از زیربنای برج به امکانات رفاهی، نهایت تلاش خود را برای آرامش و رفاه ساکنین برج روما انجام داده اند.ورودی برج روما با فضایی بسیار رویایی به لابی مجتمع اختصاص داده شده است تا پذیرای ساکنین و میهمانان این مجموعه باشد

 

 

 

 

 

معماری پروژه

برج مسکونی روما رزیدنس شامل 65 واحد مسکونی در 15طبقه است . همچنین  3 طبقه زیرزمین و همکف دربرگیرنده کلیه پارکینگها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکانهای تفریحی ، سالن اجتماعات، بلوکهای تجاری و سایر مشاعات است.کارفرما و طراحان برج روما با تخصیص مساحت قابل توجهی از زیربنای برج به امکانات رفاهی، نهایت تلاش خود را برای آرامش و رفاه ساکنین برج روما انجام داده اند.

ورودی اصلی برج مسکونی روما رزیدنس و واحدهای تجاری در خیابان کامرانیه تعبیه شده است . و باهدف سهولت درعبور و مرور خودروهای ساکنین، ورودی پارکینگ در خیابان شیبانی تعبیه شده است.
درطبقات اول تا پنجم
٬ واحدهایی با متراژ 350  الی 400 متری طراحی شده است که در هر طبقه 6 واحد با چهار تییپ متقاوت معماری وجود دارد. در طبقات ششم تا سیزدهم به تعداد دو واحد 600متری و دو واحد 400متری٬در طبقات چهاردهم و پانزدهم نیز دو واحد پنت هوس 926متری درهر طبقه و یک واحد پنت هاوس 1400متری دوبلکس قرار گرفته اند. همچنین کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور،صدا یا موسیقی کمک شایان به دلنشین شدن فضای داخلی واحدهای مسکونی می کند.

در طراحی نمای برج روما رزیدنس از سبک نئوکلاسیک نیز بهره گرفته شده است. البته به دلیل استفاده از سنتوری دوران یونان و قوس سبک رومی  می توان نام  این سبک را نئوکلاسیک التقاطی گذاشت.

اتاق پذیرایی با چشم اندازی بسیار زیبا به نمای بیرونی و جانمایی کم نظیر مبلمان لوکس و سایر امکانات لازم، محیطی دلپذیر را برای ساکنین به همراه خواهد داشت.

 سازه ساختمان تا 6/8 درجه در مقیاس ریشتر در برابر زلزله مقام می باشد. این ویژگی منحصر به فرد در بین برج های مسکونی ایران با بهره گیری از آئین نامه 2800 ایران به دست آمده است، استاندارد ISO 9001 در طراحی و ساخت برج مسکونی و استاندرهای لازم از سازمان نظام مهندسی نیز با همین هدف به دست آورده شده است.سازه برج از نوع فلزی و ساخت آن با استفاده از ورق های فولاد کاوین با ضخامت 55میلی متر با اتصالات پیچ و مهره ساخته شده و آزمایش کنترل کیفیت جوش و بتن در تمامی مراحل به انجام رسیده است. 

 

 

 

 

امکانات برج  

جهت تنظیم قرارهای ساکنین و برگزاری همایش های مرتبط با مدیریت برج روما و همچین میهمانی ها فضای بی نظیری در طبقه همکف به سالن اجتماعات اختصاص یافته است.
سالن بیلیارد با میزاسنوکر تازه ترین تجارب و زیباترین خاطره ها را در محیطی آرامش بخش برای شما به همراه خواهد داشت.
 

استخر ، سونا و جکوزی بسیار شیک و مجلل

سالن ایروبیک و بدنسازی

 

 

پلان ها

 طراحی پلان های برج مسکونی تجاری روما رزیدنس به صورت چلیپایی ( صلیبی شکل) می باشد تا موقعیت قرارگیری تمامی واحدها به گونه ای باشد که از نور کافی و لازم برخوردار شوند.این برج شامل سه راه پله مجزا در مرکز پلان میباشد.





موقعیت جغرافیایی



برای اطلاع از پروژه های در حال ساخت بیشتر اینجا کلیک کنید



منبع : گرداوری شده توسط بانک اطلاعات ساختمان لیدوبین