تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 69 NewsCounter تعداد بازدید : 3521

مجتمع تجاری اداری تندیس کیش


معرفی
پروژه اداری تجاری تندیس در زمینی به مساحت 6495 متر مربع در قلب منطقه تجاری توریستی جزیره زیبای کیش، در مجاورت هتل ها و مجتمع های تجاری و با امکان دید به دریا بنا گردیده است . این پروژه یکی از بی نظیر ترین مجموعه های تجاری و اداری احداث شده در جزیره زیبای کیش می باشد که می تواند در نوع خود یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری در این جزیره محسوب گردد. 
مستقر در قلب تجاری جزیره کیش
همجوار با هتل های درجه یک جزیره کیش
دسترسی آسان به کمربند ساحلی
نزدیکی به دانشگاه ها و مراکز آموزشی جزیره
دسترسی سریع به شهرک های مسکونی مرکزی
دسترسی نزدیک به شعب بانک ها و شرکت های مهم جزیره 
مشخصات کامل برج
مجتمع تجاری اداری تندیس کیش دارای دو درب اصلی شمالی و جنوبی و دو درب فرعی در شرق و غرب می باشد. لابی و بخش های تجاری این مجموعه با ارتفاع 6 متر طراحی گردیده است شایان ذکر است مجتمع اداری تجاری تندیس با 24200 متر مربع زیر بنای کل و 14700 متررمربع زیر بنای مفید احداث گردیده است.

واحد های اداری تندیس

این مجموعه دارای 56 واحد اداری می باشد که در طراحی معماری داخلی واحد ها سعی گردیده با استفاده از متریال و مصالح درجه یک خارجی از یک سو و خلاقیت طراحان داخلی مجرب در کنار اجرایی دقیق و مبتنی بر اصول فنی و حرفه ای از سویی دیگر فضای کاری رویایی برای مخاطبین به وجود می آورد.

76 واحد تجاری در طبقات همکف و اول با 8420 متر مربع زیر بنای مفید و با امکان دسترسی از 4 آسانسور و 2 پله برقی داخل Void مرکزی می باشد همچنین 54 واحد اداری با 6280 متر مربع زیر بنای مفید در طبقات دوم و سوم و با امکان دسترسی از 4 آسانسور می باشد. قابل ذکر است این مجتمع دارای انواع امکانات رفاهی، خدماتی، تاسیساتی می باشد و پارکینگ آن پذیرای مراجعین مجموعه است. 
امکانات و خدمات

رستوران تندیس

رستوران مجلل و زیبای این مجموعه با زیربنای مسقف 600 متر مربع و فضای رو باز 1200 متر مربع با بهره گیری از Roofgarden و دور نمای کل جزیره، با امکان دسترسی دو آسانسورقابلیت برگزاری ضیافت و خدمات پذیرایی لوکس دارد. این مجموعه شامل رستوران و کافی شاپ در طبقه همکف، یک کافی شاپ و فست فود در طبقه اول و یک رستوران سرپوشیده با فضای باز مناسب در بام احداث گردیده است.

موقعیت جغرافیایی
مجتمع تجاری اداری تندیس، در قلب جزیره زیبای کیش در نزدیکی میدان پردیس کیش قرار گرفته است. دسترسی سریع و آسان به اصلی ترین خیابان های جزیره و شعب اصلی بانک ها و مراکز و سازمان های دولتی، این پروژه را به لحاظ موقعیت، به عنوان یکی از ممتازترین پروژه های تجاری، اداری نموده است.


منبع : آیتیس