تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 238 NewsCounter تعداد بازدید : 2567

ساختمان های لوکس در حال ساخت تهران - برج ونوس


ساختمان های لوکس در حال ساخت  برج ونوس

امروز به یکی دیگر از پروژه های لوکس در حال ساخت تهران، می پردازیم.

برج شخصی ساز ونوس که در بلوار کوهک منطقه 22 قرار گرفته است یکی دیگر از برج های با کیفیت و خوش ساخت منطقه می باشد. این برج که از طراحی و کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار می باشد؛ در منطقه و محله ای بسیار خوش نام اجرا شده است و دارای شرایط مناسبی برای زندگی می باشد. 

برج ونوس به سبب سازه به کار رفته در آن از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و به سبب طراحی و اتصالات  به کار رفته در آن؛ عنوان بهترین سازه را در میان برج های منطقه کسب کرده است. پانل های سه بعدی یا بتن ساندویجی این سازه مزایای بسیاری را برای رقم زده است که از جمله آن می توان به کاهش وزن ساختمان؛ صلابت سازه و تغییر مکان محدود و همچنین توزیع مناسب نیروی زلزله با توجه به یکپارچگی خوب کف ها و دیوارها اشاره کرد. 

در این بخش به امکانات ان برج می بردازیم

از امکانات مناسبی از جمله تراس؛ سالن اجتماعات؛ سالن ورزشی؛ اعلام و اطفا حریق؛ پوشش های ضد حریق و شوتینگ زباله برخوردار می باشد. طراحی و اجرای واحد های این مجموعه به گونه ای است که در طبقات 1 تا 17 در هر طبقه 4 واحد و در طبقات بالاتر 2 واحد را شاهد هستیم که دارای جهت گیری شمالی و جنوبی می باشند. 

برج ونوس که شامل 21 طبقه مسکونی و 4 طبقه پارکینگ می باشد دارای 76 واحد مسکونی با متراژ های 123، 127، 145، 250 و 270 متر است



یکی از بهترین ویژگی های این مجموعه چشم انداز زیبا و ابدی دریاچه و جنگل چیتگر در برخی واحد های برج می باشد که به سبب تاثیر آن بر روحیه ساکنین؛ بسیار مورد استقبال واقع شده است.

 شما به کمک لیدوبین، بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت تهران، می‌توانید به پروژه های ساختمانی و شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران دسترسی پیدا خواهید نمود. 
در مطلب بعدی یکی دیگر از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!




منبع : ساختمان های ماکدار