تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 237 NewsCounter تعداد بازدید : 1570

ساختمان های لوکس در حال ساخت تهران - برج های شش گانه پارلمان


امروز به یکی دیگر از پروژه های لوکس در حال ساخت تهران که توسط گروه ساختمانی  بارلمان اجرا شده است می پردازیم







برج های شش گانه پارلمان

مجتمع پارلمان البته در مرحله نازک کاری است و به نوعی پیش فروش محسوب می شود. تعداد چهار برج از این مجتمع به صورت اختصاصی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی-دوره ششم- ساخته می شود و دو برج دیگر آزاد فروش و پیش خرید از آنها برای عموم آزاد می باشد. موقعیت مکانی پارلمان در شمال غربی دریاچه و بین برج های فاز2 صیاد شیرازی و برج های شهرک آسمان قرار دارد و موعد تحویل آن یکسال آینده می باشد.

در این قسمت از توضیحات به متراز واحدهای این برج می بردازیم


متراژ واحدهای پارلمان به این صورت است؛ 127 متری(دوخوابه)، 270 متری (4 خوابه) و پنت هاوس های 540 متری. یکی از مزیت های پیش خرید از پارلمان این است که خریدار از ابتدای امر می تواند طبقه و جهت واحد خود را انتخاب نموده و حتی تیپ کیفیتی آن را نیز مشخص نماید. تیپ کیفیتی در پروژه پارلمان به دو دسته تقسیم می شود؛ درجه یک ایرانی و لاکچری یا همان درجه یک فرانسوی که خریدار می تواند علاوه بر انتخاب طبقه و جهت از ابتدای امر مشخص نماید که مصالحی که در واحدش بکار می رود درجه یک ایرانی باشد یا درجه یک فرانسوی که جالب اینجاست که اگر تیپ لاکچری را انتخاب کند حتی می تواند رنگ زمینه غالب را نیز تعیین کند. پروژه پارلمان نیز از امکانات و آپشن چیزی کم ندارد. از پارکینگ و انباری و درب ضدسرقت گرفته که در تمامی پروژه ها یافت می شود تا سنگ های مرجانی خاصی که در معدن های خاصی از دنیا استخراج می شوند و در کار که می نشیند زیبایی خاص و خیره کننده ای به دیوار واحدها می بخشد. سالن ورزشی و اجتماعات و ... تمامی امکانات عام و خاصی که به شما احساس لاکچری و خاص بودن می بخشد از ویژگی های برج های لوکس پارلمان می باشد. پارلمان نیز از نظر اطمینان و امنیت نقل و انتقال و همچنین قیمت خاص خود و شرایط پرداخت مناسب تا زمان تحویل، خود را به عنوان یکی از گزینه های اصلی و قابل تامل مشکل پسندان و خاص پسندان مطرح می نماید.




برج های شش گانه پارلمان




 شما به کمک لیدوبین، بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت تهران، می‌توانید به پروژه های ساختمانی و شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران دسترسی پیدا خواهید نمود. 
در مطلب بعدی یکی دیگر از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!



































منبع : ساختمان های ماکدار