تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 235 NewsCounter تعداد بازدید : 1896

پروژه تجاری اداری در حال ساخت تهران _ پروژه تجاری - اداری آیرانا


                                                                            پروژه های تجاری - اداری در حال ساخت - پروژه آیرانا

در ابتدا با آرزوی سالی خوش برای شما همراهان گرامی، امروز از لیست پروژه های ساختمانی در حال ساخت، پروژه تجاری - اداری آیرانا را برای شما برگزیدیم.
این پروژه بزرگ ساختمانی در حال ساخت در حاشیه شمالی دریاچه چیتگر و در موقعیتی کم نظیر، واقع در منطقه ۲۲شهرداری تهران (شهرک راه‌آهن) پیش‌بینی شده و با آبگیری دریاچه دارای دید زیبا و موقعیت تفریحی –توریستی مناسبی می‌باشد. 
این پروژه به دلیل نزدیکی به بزرگراه همت و حکیم از نظر راه دسترسی به شرق تهران و مرکز شهر و کرج موقعیت مناسبی دارد. به دلیل واقع شدن مجموعه در منطقه با بافت نو، پیش‌بینی ارتباطات مناسب شهری و طراحی و اجرای شریانهای حیاتی شهری مطابق آخرین ضوابط مصوب انجام شده است.    



همچنین موقعیت ممتاز و استثنایی پروژه تجاری اداری در حال ساخت در بهترین نقطه محور تجاری-اداری چهارباغ، نزدیکی به امتداد بزرگراه حکیم و دریاچه چیتگر، از ویژگی های برجسته پروژه به شمار می رود، به طوری که بهره‌برداری از هریک از طرح های مزبور («دریاچه چیتگر-شهدای خلیج فارس»، «تجمیع برخی از اصناف تهران در محور چهارباغ و رونق اقتصادی آن»، «امتداد بزرگراه حکیم»، و برخی دیگر از پروژه های تجاری، تفریحی، مواصلاتی و …) می‌تواند تأثیر به سزایی در افزایش درآمد پروژه تجاری- اداری آیرانا برجای گذارد.


مساحت زمین طبق سند معادل ۷۱۷۲ مترمربع است و تراکم مصوب برای این زمین طبق جواز ۷۱۵% می‌باشد.

  • کاربری تجاری و شهربازی
طبقات منفی ۲ تا مثبت ۳، مثبت ۷ و ۸ و در نهایت +۲۰، طبقات تجاری این مجموعه‌اند. ضمناً‌ در طبقات ۴، ۵ و ۶ این مجموعه شهربازی ساخته خواهد شد.
 
  • کاربری اداری
قرار است در طبقات دهم تا نوزدهم واحدهای اداری این مجموعه ساخته شوند.
 
  • پارکینگ و تأسیسات
بر اساس برآورد صورت گرفته، ۲۲۰۵ پارکینگ برای این مجموعه ساخته خواهد شد. قابل ذکر است کل پارکینگ‌ها در طبقات منفی ۱۳ تا منفی ۳ ساخته خواهند شد. همچنین تأسیسات این مجتمع در حال ساخت در بخشی از ۳- و ۴- و طبقه نهم قرار خواهد گرفت.
شما به کمک بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت لیدوبین، علاوه بر دسترسی به بانک اطلاعات ساختمان سازان تهران و پروژه های ساختمانی، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل پیامک رایگان به شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران برایتان فراهم است.

در مطلب بعدی یکی دیگر از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!


منبع : پایگاه اطلاع رسانی مجتمع تجاری اداری آریانا