تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 234 NewsCounter تعداد بازدید : 1474

مال های در حال ساخت تهران _ هدیش مال


مال های در حال ساخت _ هدیش مال

 

امروز از لیست پروژه های در حال ساخت تهران، یکی از مدرن ترین مال های در حال ساخت را برای شما در نظر گرفته‌ایم.

·         اطلاعات کلی مجتمع تجاری اداری در حال ساخت:

هدیش مال (Hadish Mall) مرکز خرید بزرگی است که برای اولین بار در منطقه شمال شرق تهران، حوالی میدان هروی، روبروی خیابان شمشاد در حال اجرا است. این مجتمع اداری تجاری با 60000 متر مربع زیر بنا در زمینی به مساحت 4200 متر مربع افتتاح خواهد شد. خدمات بی‌نظیر این مجتمع در حال ساخت وجه تمایز آن با سایر مراکز خرید سطح شهر است.

 

 

·         جزئیات مجموعه در حال ساخت:

·         این مال در حال ساخت در مجموع 16 طبقه که 6 طبقه پارکینگ و 9 طبقه (تجاری اداری تفریحی) می‌باشد. همچنین روف گاردن مجموعه برای کاربرد فود کورت تابستانه در نظر گرفته شده است. هر طبقه این مرکز خرید هدف‌گذاری متفاوتی دارد و برنامه‌ریزی برای جانمایی فضاهای مختلف آن توسط یک تیم مهندسی متبحر انجام شده است.

 

 

دیگر وقتش بود که یک مجتمع تجاری در ایران یک طبقه از فضایش را به نمایشگاه خودروهای لاکچری اختصاص دهد. ایده‌ای که اولین بار از طرف همین مجموعه مطرح شد و طبقه سوم این پروژه تجاری در حال ساخت به نمایش ماشین های لوکس دنیا اختصاص یافت. برای این طبقه آسانسوری مجزا برای جا به جایی ماشین در نظر گرفته شده است

 

 

کل طبقه چهارم این مجتمع برای فود کورت‌ها و همچنین طبقه پنجم برای مجموعه کافی‌شاپ‌ها در نظر گرفته شده است.

·         هایپر مارکت های در حال ساخت تهران:

کل فضای یکی از طبقات هدیش مال به هایپر استار واگذار شده است. با توجه به اینکه در محدوده این منطقه هایپر دیگری وجود ندارد، بنابراین با افتتاح آن، هم برای ساکنان منطقه هروی و حتی فرا منطقه‌ای اتفاقی مثبت خواهد بود؛ چرا که دسترسی به این مجتمع از پنج اتوبان اصلی تهران یعنی صدر، همت، امام علی، صیاد و بابایی به راحتی امکان‌پذیر است. یکی از دلایل پیش فروش بالای واحدهای تجاری این مجتمع تجاری در حال ساخت وجود فضاهایی مثل هایپر استار است.

 

 

نقشه طبقه ششم هدیش مال به چهار سالن سینما، سالن کنسرت و آمفی تئاتر اختصاص دارد. در واقع با افتتاح این طبقه، اولین سالن سینما منطقه مختص این مجتمع تجاری خواهد بود. از حسن‌های دیگر این مرکز خرید، امکان برگزاری کنسرت موسیقی و وجود یک سالن اختصاصی برای آمفی تئاتر است چرا که در تهران فضاهایی با این کاربری بسیار کم است.

 


مرکز خرید در حال ساخت 
هدیش با بهترین نقشه، مطابق استانداردهای بین‌المللی در حال ساخت است و تا اوایل سال آینده اسکلت اصلی مجتمع کامل خواهد شد. قبل از احداث این مجتمع تحقیقات مختلفی بر روی نمونه‌های مشابه ایرانی و خارجی این قبیل مجتمع‌ها انجام شده و به همین خاطر تمام ضعف پاساژ‌های دیگر در این فضا مرتفع شده است.

 

 

گروه ساختمانی انبوه سازان هدیش، ماموریـت سـاخت سـاختمان‌های اداری، تجـاری و مسـکونی در شمـال شـهر تهـران بـا بهتریـن تکنولـوژی در کوتاه‌تریـن زمـان بـرای تامیـن امـلاک مــورد نیــاز تمام اقشــار جامعــه و سرمایه‌گذاران را جزو اهداف و چشم انداز خود می‌داند

شما به کمک بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت لیدوبین، علاوه بر دسترسی به اطلاعات این پروژه، به بانک اطلاعات ساختمان سازان تهران و پروژه های ساختمانی، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل پیامک رایگان به شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران برایتان فراهم است.



منبع : گروه انبوه سازان هدیش