تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 232 NewsCounter تعداد بازدید : 1191

بانک اطلاعات ساختمان _ اطلاعات پروژه های در حال ساخت _ لاله پارک تبریز


مجتمع تجاری- تفریحی لاله پارک در شمال شرق تبریز
 از جمله مجتمع های تجاری-تفریحی شمال غرب کشور است که با استقبال خوب مردم مواجه شده است. در این مجموعه مشارکتی که با سرمایه گذاری مشترک شهرداری تبریز و بخش خصوصی احداث شده است، برندهای مطرح ترکیه کالاها و اجناس خود را مستقیما عرضه می کنند
.

مرکز تجاری ۶ طبقه ، پارکینگ با ظرفیت ۸۰۰ دستگاه خودرو در زیرزمین دوم و پارکینگ روباز با ظرفیت ۴۰۰ دستگاه خودرو در محوطه بیرونی هتل ، پیش‌بینی و احداث ۱۴۰ باب مغازه در مجموعه تجاری و خدماتی هتل با مساحت‌ها بین ۴۰ تا ۲۵۰ مترمربع ، وجود ۱۶ مجموعه فست‌فود در طبقه فوقانی هتل ، ۱۲۰۰ متر فضای بازی برای کودکان ، یک سینمای ۵ بعدی ، دو سینمای ۱۲۵ نفره ، ۵ دستگاه آسانسور و ۲۰ پله برقی از جمله امکانات و زیرساخت‌های رفاهی ، خدماتی و تفریحی هتل لاله تبریز به شمار می‌رود.

 

 

مجموعه هتل نیز که در ۱۷ طبقه در حال احداث می‌باشد دارای دو طبقه زیرزمین و ۱۵ طبقه فوقانی روی زمین می‌باشد که در طبقه همکف آن بخش‌هایی نظیر لابی ، کافی‌شاپ مدرن و کتابخانه پیش‌بینی شده است.

 

 

طراحی یک رستوران و یک سالن کنفرانس به مساحت دو هزار مترمربع با قابلیت تقسیم به سالن مجزا در طبقه اول و پیش‌بینی ۵ سالن کنفرانس کوچک در طبقه دوم با میانگین ۱۰۰ تا ۱۸۰ مترمربع مساحت از دیگر ویژگی‌های هتل لاله می‌باشد.

 

خاطرنشان می‌شود در ۱۱ طبقه بعدی این هتل نیز که اختصاص به اتاق‌ها و واحدهای اقامتی دارد ، ۱۹۲ اتاق استاندارد ۳۵ متری ، ۲۵ سوئیت ۶۴ متری و یک رویال سوئیت ۱۸۰ متری طراحی و احداث خواهد شد.

 

در طبقه فوقانی هتل نیز یک رستوران بزرگ جهت پذیرایی از میهمانان ، یک مجموعه بزرگ ورزشی با مجموعه‌هایی چون استخر ، سونا ، جکوزی ، سالن ماساژ ، حمام ترک ، سالن‌های ورزشی و سالن استراحت پیش‌بینی شده است.

 

 

 

هتل لاله، چهارمین هتل پنج ستاره تبریز به صورتی مشارکتی با سرمایه گذاری ترک در کنار پارک باغمیشه در حال احداث است. این مجموعه شامل دو ساختمان ۱۸و ۵ طبقه ای است که برج ۱۸ طبقه مربوط به ساختمان اصلی هتل ۵ ستاره لاله است. مراکز خرید هتل مشارکتی لاله تبریز به عنوان یکی از مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری با نمایندگی‌ شرکت‌های معتبر و برند ترکیه‌ای و اروپایی تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد.

 

 

 

تاریخچه این سرمایه گذاری در نشست کلانشهرهای کشورهای اسلامی به سال ١٣٨۵ برمی گردد که در استانبول برگزار شد هیئتی متشکل از اعضای شورای شهر و شهردار تبریز در این جلسه حضور یافتند. در بازدید از پروژه های بزرگ شهر استانبول که به دعوت شهردار محترم این شهر صورت گرفت هیئت اعزامی با دو نفر از سرمایه گذاران تبریزی که در پروژه های استابول مشارکت داشتند آشنا شده و در دیدار بعدی در سفارت ایران در ترکیه از آنها برای بازدید و سرمایه گذاری در تبریز دعوت به عمل آمد. سال ٨۶ مکاتبات رسمی با این سرمایه گذاران صورت گرفت و یکی از سرمایه گذاران قرارداد خود را با شهرداری تبریز برای احداث هتل ۵ ستاره منعقد کرد.. میزان سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

 

 

 

مساحت مرکز خرید این هتل ٧۵ هزار متر مربع است، که در ۵ طبقه تجاری و تفریحی ساخته شده است. مهمترین مزیت این پروزه که نقطه تمایز آن نیز قلمداد میگردد ساخت مغازه هایی با متراژ بزرگ می باشد که طبق اعلام سرمایه گذار پروژه در این مرکز خرید تنها نمایندگان برندها و مارکهای بین المللی و ترکیه ای شعبه خواهند داشت این اقدام جالب سرمایه گذار طرح موجب متمایز شدن این مرکز خرید نسبت به مراکز خرید مشابه شده است که به جای تمرکز بر تعداد مغازه ها و ساخت مغازه های کوچک و غیر معتبر تمام تمرکز خود را بر ساخت فروشگاه های بزرگ و فروش آنها به برندهای معتبر ترکیه ای (جهت ساخت مرکز خرید متمایز در ایران) زوم کرده اند.

هتل و مجموعه تجاری لاله پارک :

کارفرما: شرکت لاله پارک ترکیه

محل احداث: شهرستان تبریز

پیمانکار: شرکت لاله پارک ترکیه

مشخصات: ۱۷ طبقه

زیربنا: ۹۰۰۰۰ مترمربع

کاربری: تجاری رفاهی خدماتی

موقعیت: آذربایجان شرقی تبریز بزرگراه پاسداران بعد از میدان فهمیده کنار پارک باغمیشه

 شما به کمک بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت لیدوبین، علاوه بر دسترسی به اطلاعات این پروژه، به بانک اطلاعات ساختمان سازان تهران و پروژه های ساختمانی، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل پیامک رایگان به شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران برایتان فراهم است.

 در مطلب بعدی یکی دیگر از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!



منبع : www.hotelfereshtehpasargad.com/fa