تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 231 NewsCounter تعداد بازدید : 6130

پروژه تجاری اداری در حال ساخت کیش _ شهر افسانه ای پدیده



                           شهر افسانه ای پدیده



پروژه شهر افسانه ای پدیده کیش، مجموعه ای کامل و جامع شامل تمامی کاربری های مورد نیاز برای جذب و سکونت گردشگران داخلی و خارجی می باشد. با توجه به شرایط پسا تحریم و ظرفیت بالقوه جزیره کیش به عنوان دروازه ورود ایران برای گردشگران، شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی، وجود ساختمان های چند عملکردی برای جذب انواع مخاطبین ضروری به نظر می رسد. از طرفی در حوزه کشورهای منطقه خلیج فارس با توجه به شرایط فرهنگی خاص منطقه، ایجاد مجموعه ای با رویکرد گردشگری اسلامی برای تدارک محیطی امن، سالم و خانوادگی الزامی می نماید. در طراحی و برنامه ریزی شهر افسانه ای پدیده کیش، این دو امر مهم، مبانی اصلی طراحی را تشکیل می دهند.

 
 برج های پنج گانه

مشتمل بر 4650 واحد اقامتی و هتلی (دو برج هتلی و سه برج اقامتی) در سطوح مختلف کیفی (شامل سوییت،دوبلکس یک تا چهارخوابه،واحدهای رویال و پرزیدنشال) و به متراژ تقریبی 560 هزار مترمربع می یاشد. با توجه به ارتفاع 250 متری بلندترین ساختمان جزیره کیش بوده و پارک آبی واقع در طبقه پنجاه و ششم این برج ها از جمله جذاب ترین مراکز بازی های آبی در منطقه خاورمیانه خواهد بود. این ساختمان با توجه به جذابیت ظاهری و قرارگیری در مدخل ورود به جزیره از خارج کشور، قایلیت مبدل شدن به نماد هویت مدرن شهری جزیره کیش را دارا می باشد.

 

مرکز خرید و سرگرمی پدیده

با قریب به 500 واحد تجاری و متراژ 265 هزار متر مربع از جمله مجهزترین مراکز خرید و سرگرمی جزیره کیش خواهد بود که علاوه بر فراهم نمودن بستری مناسب برای خرید، محموعه ای از امکانات سرگرمی شامل پیست پاتیناژ، شهربازی سرپوشیده، سینما شش بعدی، سالن بولینگ و بیلیارد، مرکز سرگرمی و را جهت رضایت حداکثری مشتریان تامین خواهد نمود. این مرکز ، در سه بلوک و سه تراز اصلی در دست اجرا بوده و تاکنون قریب به 70 درصد سازه بنا تکمیل گردیده است.

پودیوم برج های پدیده

با متراژ 80 هزار متر مربع شامل کاملترین مجموعه رستوران جزیره-بیش از پانزده رستورانبا تنوع غذایی منحصر به فرد، سالن های کنفرانس،جلسات، جشن ها و امکانات ورزشی شامل استخر،سونا،جیم و می باشد. مجموعه کامل خدماتی جهت فراهم نمودن امکانات مورد نیاز ساکنین آتی شهر افسانه ای پدیده در این بخش پیش بینی گردیده است



























به کمک بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت لیدوبین، علاوه بر دسترسی به اطلاعات این پروژه، به بانک اطلاعات ساختمان سازان تهران و پروژه های ساختمانی، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل پیامک رایگان به شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران برایتان فراهم است.
پیشنهاد می گردد اطلاعات پروژه در حال ساخت
 لسکون را هم مطالعه نمائید.