تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 228 NewsCounter تعداد بازدید : 2314

بانک اطلاعات ساختمان _ اطلاعات پروژه های در حال ساخت _ مجتمع تجاری برج اداری، تجاری و تفریحی گلشن مشهد


مشخصات :

- فضایی مناسب برای دفاتر اداری
- محلی جهت امکان خرید کالا و گذران اوقات فراغت
- این مجتمع با هدف ایجاد محیطی ایده آل برای کسب و کار
- مطابق با استانداردهای جهانی و با ایده های منحصر به فرد معماری طراحی و در حال احداث می باشد.
- مجموعه تجاری آرمیتاژ گلشن در 5 طبقه با رعایت استانداردهای بین المللی با هدف ارائه فضایی متفاوت در حوزه تفریح و خرید
- از طبقه 1- تا 3+ با بیش از 300 واحد تجاری لوکس

- بزرگترین برندهای اصل اروپایی
- هایپر مارکت
- فودکورت(رستورانهای ملل)
- فضای نگهداری و بازی کودکان
- بولینگ و بازی های کامپیوتری

 

 برج اداری_تجاری گلشن

برج اداری_تجاری گلشن با ۳۴ طبقه در زمینی به مساحت ۴۱۰۰ متر مربع و زیربنای تقریبی ۶۰ هزار متر مربع در حاشیه بلوار هفت تیر، نبش خیابان گلشن با ارتفاع ۱۴۵ متر به عنوان بلندترین برج اداری_تجاری ایران و کانونی متمایز در عرصه اقتصاد ملی احداث شده است. این برج با ارائه کیفیت ویژ‌ه‌ای از امکانات و خدمات بر اساس استانداردهای اجرایی نوین و جامع، سرویس‌های انحصاری و بدون مشابهی را به مالکان و بهره‌برداران این بنای همیشه برتر عرضه کند.

برج اداری تجاری آرمیتاژ گلشن با سه ورودی مجزا از خیابان‌های گلشن و هفت تیر و همچنین احداث پل رو گذر خیابان هفت‌تیر به‌عنوان چهارمین ورودی که به‌طور مستقیم به طبقه دوم تجاری متصل می‌شود، سبب شده تا تمایز کیفیت حتی در مسیرهای دسترسی آن نیز قابل مشاهده باشد.

معماری برج آرمیتاژ گلشن با بهره‌گیری از فرم پیشگام، معرف قدرت تکنولوژیک، تخصص سازندگان، حفظ هویت و بافت شهری و ترسیم کننده معماری آینده شهر خواهد بود و تصویر ماندگاری برای مخاطبین و شهروندان ایجاد می‌کند. این برج با موقعیتی در سایت جانمایی شده که در محورهای شهری هفت تیر و وکیل آباد به عنوان یک icon شهری جلوه کرده است.

مرکز خرید


بخش تجاری برج با مساحت تقریبی ۲۰ هزار متر مربع طبقات منفی ۱ تا مثبت ۳ را به خود اختصاص داده است.

این بخش در قالب ۳۳۰ واحد فروشگاهی و ۱۴۵ واحد تجمیع شده از ابعاد ۱۸ الی ۵۰۰ متری با سه ورودی مجزا از خیابان‌های گلشن و حاشیه هفت تیر طراحی شده است.

 

احداث پل روگذر عابر پیاده خیابان هفت تیر جهت ورود مستقیم به طبقه دوم تجاری، به عنوان چهارمین مسیر ورودی این مجتمع باعث ایجاد تمایز، کیفیت دسترسی و سهولت هرچه بیشتر در مراجعه و رفت و آمد به این بخش می‌باشد.

همچنین صنف بندی و دسته بندی طبقات تجاری برج به شرح زیر، شرایط تجربه خریدی هدفمند و بدون اتلاف زمان جهت جستجوی مقصد مورد نظر را برای مراجعان و خریداران فراهم کرده است:

طبقه منفی یک: هایپرمارکت، لوازم الکترونیک، وسایل آشپزخانه، کافی‌شاپ، کالای خواب، بانک ملت

طبقه همکف: پوشاک، عطر، ساعت، عینک و جواهرات

طبقه یک: پوشاک، محصولات چرمی، لوازم آرایشی بهداشتی، طلا و جواهرات

طبقه دو: بخش تخصصی مبلمان، دکوراسیون داخلی و تزئینات منزل و باشگاه مشتریان

طبقه سه: بخش کودک و نوجوان، شهر مشاغل کارالند، پوشاک، اسباب بازی، آرایشگاه، طلا و جواهر مجسمه، کالای خواب و کافه کودک

در کنار دو راه پله در میان طبقات تجاری، وجود ۴ دستگاه آسانسور که دو دستگاه آن برای حمل بار مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین ۱۴ دستگاه پله برقی، تردد در میان طبقات را برای مراجعان در هنگام خرید ساده‌تر می‌سازد.

بخش اداری

بخش اداری برج با مساحت تقریبی ۱۵ هراز متر مربع دارای ۱۵۰ واحد آپارتمانی است که در مساحت‌های ۶۰ تا ۷۵۰ متر مربعی طبقات پنجم به بالا را در بر می‌گیرند.
برای ورودی این بخش نیز فضای مستقل و شاخص در موقعیت بلوار هفت تیر به عنوان رسپشن و لابی اولیه دفاتر اداری طراحی شده است. وجود
۶ دستگاه آسانسور مجهز به سیستم DSC هوشمند و با سرعت بالا جهت خدمات دهی اختصاصی‌تر و سریع‌تر مابین طبقات در کنار دو راه پله، ارتباط عمومی از پارکینگ تا طبقات VIP و طبقات اداری را تأمین می‌کند.

 

طبقات اداری:

طبقات ۵ تا ۱۷ به صورت تیپ در هر طبقه شامل ۹واحد آپارتمانی اداری ۶۰ تا ۹۰ متر مربع
طبقات
۱۸ تا ۲۲ نیز به صورت تیپ با ۵ واحد آپارتمانی در هر طبقه و به مساحت ۱۱۰ الی ۱۷۰ متر مربع
طبقات
۲۳ به بالا با واحدهای آپارتمانی ۳۰۰ و ۴۲۰ مترمربعی و با قابلیت تجمیع تا ۷۵۰ متر مربع

سالن‌های کنفرانس

فضای شیشه‌ای گفتگو، گرچه کاربری خوبی برای جلسات خصوصی دارند؛ اما برای جلسات طولانی همواره این نیاز وجود دارد که فضاهای مورد استفاده کاملاً خصوصی باشند و علاوه‌بر آن به‌لحاظ فضا، امکانات صوتی، مبلمان و ... مجهزتر باشند. ما برای جلسات شما با توجه به تعداد مهمانان اتاق‌های کنفرانس ۲۰ تا ۴۰ مترمربعی تدارک دیده‌ایم. در این سالن‌ها می‌توانید گردهمایی کاری داخلی، جلسات آموزشی، کنفرانس‌های تجاری و تبلیغاتی و هر رویداد دیگری که مدّنظر دارید را اجرا و مدیریت کنید. تمام امکانات برج برای برگزاری بهتری و موفق‌ترین جلسات در اختیار شماست.

کلوپ ورزشی و سلامت

مجموعه آبی شامل: (استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن‌های بدنسازی و یوگا، سالن بیلیارد، سالن بولینگ) ایجاد تمام امکانات ورزشی و تفریحی در برج تنها یک هدف را دنبال می‌کند و آن هم ایجاد بهترین ساعات تفریحی و ورزشی برای کلیه ساکنان، مالکان و مراجعه‌کنندگان برج است. اولویت ما این است که همزمان با انجام فعالیت‌های روزانه امکاناتی را برای شما فراهم آوریم تا در نزدیک‌ترین و در عین‌حال مجهزترین و معتبرترین مرکز ورزشی، پزشکی و رفاهی شرق کشور، ساعات خوب و خوشی را سپری کنید.
در راستای ارائه خدمات ورزشی و رفاهی، در برج مرکز پزشکی و سلامتی نیز تدارک دیده شده است که در تمامی ساعت‌های فعال برج با استقرار پزشک متخصص و کادر پزشکی متبحر نیازمندی‌های پزشکی کلیه ساکنان برج تأمین شود. مهم‌ترین خدمات این مرکز به شرح زیر خواهد بود:
ارائه خدمات پزشکی اورژانسی در ساعات فعالیت برج به همه ساکنان و مالکان
ارائه خدمات پزشکی اورژانسی به مراجعه‌کنندگان و مهمانان برج
ارائه خدمات پزشکی دوره‌ای و کنترلی برای همه ساکنان و مالکان
ارائه مشاوره‌های پزشکی دوره‌ای برای همه ساکنان و مالکان