تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 222 NewsCounter تعداد بازدید : 1577

مجتمع های تجاری و تفریحی در حال ساخت تهران _ زعفرانيه پلازا



مجتمع های تجاری در حال ساخت تهران
 زعفرانيه پلازا به مساحت 11000 مترمربع در محله زعفرانيه، تقاطع زعفرانيه و اعجازي (آصف) احداث شده است که شامل 40 واحد تجاري و 210 واحد پارکينگ مي باشد و جمع آوري مجموعه اي از برندهاي معتبر داخلي و بين المللي از ويژگي بارز اين مجموعه مي باشد.


زعفرانيه پلازا مجموعه اي از خدمات مانند رستوران، کافي شاپ، قنادي، جواهر و ساعت، پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، لوازم ورزشي، کيف و کفش، زينت آلات، لوازم الکترونيکي و لوازم خانگي را شامل مي باشد.



• مجتمع داراي دو رستوران با تراس هاي مجزا و چشم انداز ويژه به کوههاي البرز و درختان منطقه سعد آباد مي باشد.

• همچنين با داشتن 210 واحد پارکينگ، خريد را در محيطي امن و آرام به مشتريان و مراجعين ارائه مي نمايد.

• واحد هاي تجاري موجود، مساحتي بين 27 تا 120 مترمربع در طبقات را دارا مي باشند.

• استفاده از نور طبيعي با ايجاد آتريم (Atrium) از مشخصه اصلي طراحي اين مجموعه مي باشد.


فروشگاه ها و شعب در زعفرانیه پلازا:


• فروشگاه کودلو شعبه زعفرانيه پلازا.

• شيريني سراي نيشکر، شعبه زعفرانيه.

• کافه ويونا، شعبه زعفرانيه پلازا.

• بانک پاسارگاد، شعبه زعفرانيه.

• بانک قوامين، شعبه زعفرانيه.

• فروشگاه اپل استور زعفرانيه.

مرکز خريد زعفرانيه پلازا در زميني با مساحت 1200 متر مربع و زير بناي 11000 متر مربع در 9 طبقه (3 طبقه روي همکف و 5 طبقه زير زمين) مشتمل بر 40 واحد تجاري به مساحت هاي 120 تا 227 مترمربع و 210 واحد پارکينگ، با هدف ايجاد محيطي ايده آل براي کسب کار و محلي مناسب جهت خريد کالا و گذراندن اوقات فراغت، در محله زعفرانيه احداث گرديده است.مجتمع تجاري زعفرانيه در 5 طبقه زيرزمين و 3 طبقه روي همکف ساخته شده و در مجموع 40 باب مغازه را دربرگرفته که ارائه دهنده خدمات ويژه اي از جمله بانک، مغازه هاي شيريني و قنادي، رستوران، کافي شاپ، لباس و پوشاک بچگانه، زنانه و مردانه، کيف و کفش، جواهر و صنايع دستي، لوازم منزل و مبلمان مي باشد.

در اين مجموعه، واحدهاي تجاري با مساحتي بين 27 تا 120 مترمربع در طبقات همکف , اول و دوم با رعايت تناسبات ويترين مورد نياز قرار گرفته اند. همچنين مجتمع داراي دو رستوران لوکس با تراس هاي مجزا و چشم انداز ويژه به کوههاي البرز و درختان منطقه سعد آباد بوده و با داشتن 210 واحد پارکينگ، رفت و آمد و خريد را در محيطي امن و آرام به مشتريان و مراجعين محترم ارائه مي نمايد.


در احداث ساختمان اين مجتمع لوکس آخرين استانداردها از نظر ايمني سازه و تاسيسات تهويه مطبوع و تعويض هوا،سيستمهاي اعلام و اطفاء حريق، دوربين هاي مداربسته و امنيتي و نظاير آن استفاده شده است. همچنين جهت تامين نياز برخي از اصناف (مانند کافي شاپ، رستوران، شيريني و شکلات فروشي) تعدادي از واحدها در هر طبقه مجهز به سيستم آب و فاضلاب مي باشند.




دسترسي آسان به مجموعه از طريق خيابان هاي اصلي و پارکينگ مناسب، جذب طيف وسيعي از مراجعين را در بر خواهد داشت. همچنين قرار گيري اين مرکز خريد در منطقه مرفه نشين و قدرت خريد بالاي مشتريان، امکان جمع آوري مجموعه اي از شعب فروش برندهاي معتبر بين المللي را فراهم آورده است. ساير ويژگيهاي کلي مجموعه عبارتند از:


• ارزش افزوده مناسب ملک

• تنوع در متراژ واحد هاي تجاري

• واقع شدن در تقاطع پر رفت و آمد

• پارکينگ مناسب جهت رفع نياز مراجعين

• قرارگيري در نزديکي مجتمع هاي فرهنگي، آموزشي و تفريحي

• قرارگيري در منطقه اي با شرايط آب و هوايي مناسب همراه با مناظري زيبا

امکانات و خدمات

خدمات :


· شعب بانک و صرافي


· شيريني فروشي و قنادي


· رستورانهاي لوکس و کافي شاپ


· فروشگاه هاي پوشاک بچگانه، زنانه و مردانه


· فروشگاه هاي کيف و کفش


· جواهر، ساعت و زيور آلات


· صنايع دستي


· لوازم منزل و مبلمان


· فروشگاه لوازم آرايشي، عطر و ادکلن


· فروشگاه هاي رايانه، موبايل و لوازم جانبي


امکانات :


مرکز خريد


واحدهاي تجاري با مساحتي بين 27 تا 120 مترمربع در طبقات با رعايت تناسبات ويترين مورد نياز قرار گرفته اند و جمع آوري مجموعه اي از برندهاي معتبر داخلي و بين المللي از ويژگي بارز اين مرکز خريد مي باشد. اين مجموعه داراي تاسيسات تهويه مطبوع و تعويض هوا، سيستمهاي اعلام و اطفاء حريق و دوربين هاي مدار بسته و امنيتي، پله برقي وآسانسورهاي پيشرفته مطابق آخرين استانداردهاي روز دنيا مي باشد.


دسترسي ها و پارکينگ


مرکز خريد زعفرانيه پلازا با داشتن 210 واحد پارکينگ، رفت و آمد و خريد را در محيطي امن و آرام به مشتريان و مراجعين ارائه مي نمايد. مجتمع به واسطه خيابان هاي مجاور دسترسي بلافاصله اي به اصلي ترين خيابان هاي منطقه دارد:



• دسترسي از طريق خيابان فلاحي به خيابان ولي عصر در جنوب و منطقه الهيه

• دسترسي از طريق خيابان طاهري به منطقه سعدآباد و نياوران در شمال و شمال شرق

• دسترسي از طريق خيابان فلاحي به منطقه ولنجک در شمال غرب.

رستوران و کافي شاپ


چشم انداز ويژه دو رستوران لوکس به همراه تراس مجزا به فضاي اطراف از جمله کوه هاي البرز و درختان منطقه سعد آباد از برتري هاي خاص اين مرکز خريد مي باشد و اين در حالي است که مجموعه به علت دارا بودن چندين طبقه پارکينگ طبقاتي، هماهنگي لازم با نيازهاي رستوران ها و کافي شاپ را برقرار کرده است. کافي شاپ در فضاي بسته با دارا بودن تراس روباز فضاي مناسبي را فراهم نموده است.


پلان ها


اين مجتمع به واسطه خيابان هاي مجاور دسترسي بلافاصله اي به اصلي ترين خيابان هاي منطقه دارد: دسترسي از طريقه خيابان فلاحي به خيابان وليعصر در جنوب شرقي و در پي آن ورودي به منطقه الهيه، دسترسي از طريقه خيابان طاهري به منطقه سعد آباد و نياوران در شمال و شمال شرق و دسترسي از طريق خيابان فلاحي به منطقه ولنجک در شمال.


استقرار اين مجموعه در چنين موقعيتي و نزديکي به خيابان هاي اصلي منطقه دسترسي کاربران و مراجعان را به آن تسهيل خواهد کرد. علاوه بر آن قرار گرفتن در منطقه مسکوني مناسب، همجواري و نزديکي با مراکز تفريحي، فرهنگي و آموزشي همچون تله کابين توچال، کاخ سعد آباد ، دانشگاه آزاد و ... از مواردي مي باشند که اين مجموعه را منحصر به فرد مي نمايد.

شما به کمک 
بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت لیدوبین، علاوه بر دسترسی به بانک اطلاعات ساختمان سازان تهران و پروژه های ساختمانی، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل پیامک رایگان به شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران برایتان فراهم است.

در مطلب بعدی یکی دیگر از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!