تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 220 NewsCounter تعداد بازدید : 2361

مجتمع های تجاری و تفریحی در حال ساخت تهران _ تهران مال


مجتمع های تجاری در حال ساخت تهران _ مجتمع تهران مال

مجتمع های تجاری در حال ساخت تهران
 _ مجتمع تهران مال با سرمایه گذاری مستقیم شرکت کینگ دام هلدینگ مالزی با اخذ مجوز سرمایه گذاری خارجی تحت تضمین دولت ایران و پروانه ساختمانی از شهرداری در غرب تهران و منطقه گردشگری و خوش آب و هوای تهران احداث گردید و عملیات ساختمانی بر روی زمینی به مساحت ۲۳۰۰۰ متر مربع و در کنار دو بلوار اصلی شهرک گلستان (شهرک راه آهن) امیرکبیر و کاج آغاز گردید.

با تجهیز liver function test and lipitor کارگاه و تأمین اسکان حداقل ۳۰۰ نفر پرسنل شاغل در این مرحله و با انجام گودبرداری با حجم پانصد هزار متر مکعب و عمق ۲۳ متر ارتفاع و با انجام نیلینگ دائم فضای پروژه آماده فونداسیون و اسکلت سازی گردید که اکنون نزدیک به ۵۵% اسکلت اجرائی شده است.

اسکلت مجتمع تهران مال بتون آرمه و برای مقابله با زلزله نزدیک به ۸ ریشتر مقاوم سازی شده است و همچنین با استفاده از مدرنترین روشهای اروپائی کوبیاکس و u-bout نیز نسبت به مقاوم سازی بهتر و سبک سازی متناسب بنا اقدام شده است.

پروژه مجتمع تهران مال توانسته است با بهره گیری از پرسنل متخصص و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین استاندارد سازی در صنعت ساختمان علاوه بر دریافت گواهی ایزو ۹۰۰۱ cipro itching rash در کیفیت و مدیریت و همچنین دریافت لوح یادبود برندسازی و انبوه سازی سالهای ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ متوالیاً یکی از مجموعه های مطرح در تهران و کشور عزیزمان ایران باشد.

مجتمع تهران مال با همکاری سرمایه گذاران خارجی احداث و به بهره برداری خواهد رسید، لذا حضور متخصصین در این پروژه موجب گردیده که رفاه مشتریان و مراجعان در آن بحد اکمل دیده شود و بدین لحاظ است که برند بین المللی هایپراستار در یک طبقه کامل حضور دائمی خواهد داشت.

دسترسی آسان از بزرگراههای همت، حکیم، کرج، رسالت و آزادگان نیز همراه با نزدیکی دریاچه چیتگر و آبشارlipitor generic تهران نیز یکی از مزایای مورد توجه خریداران میباشد.

مجتمع تهران مال با ۱۶۰ هزار متر مربع زیربنا دارای ۳۰۰۰ واحد پارکینگ هوشمند بصورت سرپوشیده با ایمنی کاملgeneric for lipitor خواهد بود و نزدیک به ۲۲۰۰۰ متر مربع فضای تفریحی رفاهی از قبیل پردیس سینمائی، فودکورت، رستوران و کافی شاپ های متعدد و شهربازی سرپوشیده مدرن و الکترونیکی میباشد. این مجتمع دارای ۶۰۰ واحد تجاری در ۲ طبقه با دسترسی داخلی مناسب میباشد.

مجتمع تهران مال در منطقه ۲۲ تهران دارای امکانات شهری با هم جواری هتلهای ۵ ستاره، ورزشگاه بزرگ آزادی، بزرگترین مرکز مغز و اعصاب خاورمیانه، بزرگترین دریاچه و آبشار مصنوعی در ایران، بزرگترین پارک طبیعی ایران با عنوان چیتگر، بزرگترین موزه هوایی کشور، باغ وحش تهران، پیاده راه چهارباغ و ایستگاه مترو است که میتواند اوقات فراغت شهروندان را بخوبی و خوشی و شادی پر نماید
شما به کمک لیدوبین، بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت تهران، به سهولت به اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت تهران و بانک موبایل ساختمان سازان تهران دسترسی پیدا خواهید نمود.
در مطلب آینده، یکی دیگر از پروژه های ساختمانی در حال ساخت را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!