تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 217 NewsCounter تعداد بازدید : 1374

پروژه ساختمان در حال ساخت برج مجلل لکسون


مجتمع تجاری اداری لکسون

حضور پروژه های مختلف تجاری در تهران و شکست های متمادی آن ها منجر به ایجاد ضعف در این بخش از صنعت ساختمان چه در مرحله فروش و چه در زمان بهره برداری شده است .

درراستای برون رفت از بحران انحطاط مراکز تجاری ، تعریف مفهوم کاربری (Concept) و ارائه خدمات متمایز از جمله اقداماتیست که در این چند سال اخیر دراکثر کشورهای پیشرفته دنیا در حال اجراست. بر همین اساس نیز طراحی لکسون بر اساس آخرین متدهای روز جهان و با سبک مدرن می باشد که این پروژه را از سایر پروژه های منطقه متمایز خواهد نمود.

این پروژه در ارتفاعات شمال غرب تهران در منطقه ۲۲ تهران با چشم‌اندازی زیبا به دریاچه و جنگل چیتگر قرار گرفته که قرارگرفتن در نوار ساحلی دریاچه چیتگر موقعیتی بسیار عالی به این پروژه خواهد داد. از مهمترین ویژگی‌ها و امکانات پروژه می‌توان به دسترسی آسان به پنج مسیر ارتباطی اصلی تهران شامل آزاد راه تهران – کرج، بزرگراه همت غرب، بزرگراه رسالت غرب، آزادراه تهران – شمال، آزادراه آزادگان و همچنین ایستگاه مترو چیتگر تهران – کرج اشاره نمود.

مراکز تجاری، آموزشی و بهداشتی، فرهنگی، سالن آمفی‌تئاتر، تالار پذیرایی، زمین بازی کودکان، مهدکودک،‌ کتابخانه،‌ سیستم‌های اعلام و اطفای حریق، آسانسورهای متعدد و مجهز و ایمن، دیوارهای سبک و مقاوم در برابر عوامل طبیعی از جمله زلزله، باد و حوادثی از قبیل آتش‌سوزی، پنجره‌های UPVC با شیشه‌های دوجداره دارای عایق صوتی و حرارتی، سیستم کنترل انرژی EMS و مدیریت هوشمند ساختمان BMS،برق اضطراری، صاعقه‌گیر، شبکه گازرسانی شهری، شبکه آنتن مرکزی، ماهواره و اینترنت، شوت زباله، دوربین‌های مدار بسته، سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه با لوازم و تجهیزات مرغوب و درجه یک، با دیگر تجهیزات مدرن روز.

فضای سبز: با توجه به طراحی منحصر به فرد مهندس دلیری در طبقات زوج ۷ طبقه باغ معلق دیده شده نمایی بی نظیر به پروژه می دهد.

زیربنای کل احداثی در این مجموعه ۷۲۰۰۰ متر مربع می باشد که از این متراژ حدود ۷۵۰۰ متر بنای مفید تجاری و حدود ۲۱۵۰۰ متر بنای مفید اداری خواهد بود، این برج شامل ۳۰ طبقه که ۸ طبقه آن منفی ۱ طبقه همکف و ۲۱ طبقه آن مثبت می باشد، این برج حدود ۱۰۰۰ پارکینگ عمومی و اختصاصی را در طبقات ۸- الی ۱- خود قرار داده که با ۱۲ آسانسور و با برنامه های تعریف شده مراجعین را به واحدهای تجاری و اداری مورد نظر می رسانند

ساختار و کاربری های پروژه لکسون

 پروژه لکسون در قالب یک برج 30 طبقه ساخته می شود که 8 طبقه منفی، 1 طبقه همکف و 21 طبقه آن مثبت می باشد

 در پروژه لکسون از طبقه منفی 1 تا 3 تجاری، طبقات 4 و 5 و 6 خدمات هتلینگ و طبقات 7 تا 21 اداری می باشد که هم اکنون در مرحله اسکلت بوده و تا طبقه سوم از همکف اسکلت و تا همکف سقف ها نیز اجرا شده است

واحدهای تجاری از 30 تا 300 متر است که میانگین متراژ 100 متر می باشد

 واحدهای اداری از 60 تا 160 متر هستند که شامل واحدهای اداری  و واحدهای اداری اقامتی  می باشند

یکی از ویژگی های قابل ذکر در برج لکسون پیش بینی 3 طبقه با خدمات هتلینگ است (طبقات 6 و 7 و 8) که مربوط به واحدهای اداری، اقامتی می باشد که به همین منظور و با کاربری اداری، اقامتی به فروش می رسد

 یعنی شما در واحد اداری خود می توانید امکان پذیرایی درجه یک از میهمانان ویژه و اقامت شبانه روزی در واحد با خدمات کامل را داشته باشید
به کمک بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت لیدوبین، علاوه بر دسترسی به اطلاعات این پروژه، به بانک اطلاعات ساختمان سازان تهران و پروژه های ساختمانی، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل پیامک رایگان به شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران برایتان فراهم است.
پیشنهاد می گردد اطلاعات پروژه در حال ساخت
لسکون را هم مطالعه نمائید. 
منبع : http://www.lexontower.com/fa/Lexon