تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 216 NewsCounter تعداد بازدید : 1652

پروژه ساختمان در حال ساخت تجاری اداری آرتمیس


 پروژه در حال ساخت  آرتیمیس در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و با زیر بنای 365 هزار متر مربع، در پهنه شمالی دریاچه چیتگرقرار گرفته است.

مجتمع بین المللی تجاری، اداری آرتمیس دارای پنج قطعه مجزا و شش برج است. هر برج شامل چهار طبقه تجاری و مابقی طبقات آن اداری است که هر بلوک دارای هفت طبقه پارکینگ می باشد.

بلندترین برج این مجتمع 32 طبقه و کوتاه ترین برج آن، 25 طبقه است. تمامی برج ها به یکدیگر متصل بوده و به صورت یکپارچه،آرتمیس را تشکیل میدهند.

با توجه به قرار داشتن این پروژه در منطقه ای که قرار است قطب گردشگری تهران باشد، هدف اصلی آن، فراهم کردن امکانی برای "تجارت توام با تفریح" است. بنابراین تمام مولفه ها در خدمت هدف کلی طرح هستند تا نتیجه نهایی منطبق با نیازها و خواست های یک منطقه گردشگری باشد و علاوه بر کارکرد اقتصادی، رفاه، نشاط و سرگرمی را نیز در خود داشته باشد.

به این منظور انواع امکانات رفاهی و تفریحی مانند سینما، شهربازی، مجموعه های ورزشی، رستوران های متنوع، استراحتگاه، مهدکودک، اتاق بازی و بسیاری خدمات دیگر در پروژه پیش بینی شده است تا تجارت توام با تفریح را محقق نماید.


  • داشتن دسترسی های آسان، جذابیت بصری، استفاده از آخرین متدهای اجرای پروژه و ساخت، بکارگیری مصالح مرغوب و رعایت تمامی مقررات و آیین نامه ها، این پروژه را خاص و منحصر به فرد نموده که نه تنها یک مجتمع تجاری، اداری برای تهران، بلکه اثری ملی و ماندگار خواهد بود.
  • این پروژه را میتوان از جمله طولانی ترین پروژه های تجاری اداری خاورمیانه دانست که با بیش از 600 متر طول بیشترین خطوط ساحلی بزرگترین دریاچه مصنوعی کشور را به خود اختصاص داده و در نزدیکترین موقعیت نسبت به دریاچه (در فاصله 200 متری) قرار گرفته است.
  • تمامی برج های مجتمع دارای هلی پد است که هلی پد برج های T1 و T5، برای اولین بار در کشور دارای لابی های VIP میباشند که پذیرایی میهمانانی که با هلی کوپتر به برج می آیند خواهند بود.
  • در طبقه هشتم برج T1 این مجتمع، استخر و سونایی در ارتفاع، با چشم اندازی به سوی جنگل و دریاچه چیتگر در نظر گرفته شده است.
  • آرتمیس جزء معدود پروژه هایی است که از ورود و خروج به ان گرفته تا سیستم های روشنایی و تهویه آن، مبتنی بر سیستم هوشمند مدیریت ساختمان (B.M.S) است.
  • مجتمع بین المللی تجاری، اداری آرتمیس ضمن مجهز بودن به سیستم هوشمند مدیریت ساختمان (B.M.S) دارای 20 هزار متر مربع روف گاردن با استفاده از تکنولوژی مدرن سقف سبز می باشد که در برابر پهنه آبی دریاچه چیتگر گسترده شده است

 موقعیت جغرافیایی

مجتمع بین المللی تجاری اداری آرتمیس از شمال رو به کوهستان و از جنوب چشم اندازی زیبا و بدیع از دریاچه آبی را دارد و از غرب و و جنوب غربی آن، می توان طبیعت سرسبز پارک جنگلی چیتگر را به تماشا نشست.

شرایط ممتاز فیزیکی، زیست محیطی، تفریحی، اقتصادی و قرار داشتن در محور چهار باغ، موقعیت ویژه جغرافیایی را برای این پروژه تجاری اداری ایجاد کرده است.

وجود طرح بزرگراه حکیم در فاصله 500 متری از جنوب دریاچه چیتگر و بزرگراه همت در 300 متری شمال پروژه، از دیگر امتیازات جغرافیایی آن است.

همچنین بلوار 35 متری شمال دریاچه با فاصله کمتر از 100 متر از شمال آرتمیس عبور میکند و آزاد راه های آزادگان و تهران - شمال نیز در فاصله کمتر از 2 کیلومتری پروژه قرار دارند.

محور 45 متری چهار باغ، بدون فاصله از ضلع جنوبی پروژه آرتمیس و خیابان های 12 و 20 متری نیز از شرق، غرب و شمال پروژه عبور می کنند.

وجود این شریان های ارتباطی، امکان دسترسی های سهل و آسان از آرتمیس به نقاط مختلف، به ویژه تهران و کرج را فراهم کرده است.

امتیازات اقتصادی پروژه

آبگیری دریاچه چیتگر در بهار سال 1392 و جذب گردشگرانی که برای دیدن دریاچه، به این منطقه می آیند، تحولی همه جانبه را درمنطقه 22 نوید می دهد که یکی از مهمترین این تحولات، رونق اقتصادی است. این رونق با توجه به قرارگیری پروژه تجاری اداری آرتمیس در حاشیه شمالی دریاچه، به میزان بیشتری متوجه این پروژه خواهد بود.

وجود پارک جنگلی چیتگر، اجرای طرح های تفریحی و گردشگری متنوع و متعدد، برنامه ریزی های کلان مدیران شهری برای تبدیل کردن منطقه 22 به قطب گردشگری تهران و اب و هوای مطلوب این منطقه، همگی بازدهی اقتصادی پروژه آرتمیس را بسیار بیشتر از پروژه های مشابه، افزایش می دهند.

موقعیت خاص این پروزه در محور تجاری اداری چهارباغ نیز با توجه به اینکه این محوربه عنوان محلی برای جذب و ساماندهی اصناف تهران انتخاب شده است، میتواند تاثیر به سزایی در افزایش ارزش افزوده آرتمیس داشته باشد.

از سوی دیگر مهمترین پشتوانه برای کسب بیشترین امتیازات اقتصادی، طراحی و اجرای کامل و بی نقص این پروزه است. سیمای زیبای مجتمع، فضاسازی های مناسب، داشتن امکانات خاص مانند هلی پد، خلق تجربه های فضایی متفاوت در بلوک ها، طراحی داخلی شکیل و بهینه و سایر ویزگی های برجسته این پروژه، نقطه اتکایی مطمئن برای داشتن بیشترین ارزش اقتصادی و کسب سود است.

 




منبع : ارتیمیس بلاگ