تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 211 NewsCounter تعداد بازدید : 23352

پروژه تجاری - تفریحی آیلند


معرفی مدرن ترین پروژه تجاری - تفریحی در تهران 

پروژه تجاری - تفریحی آیلند

  معرفی آیلند

آیلند، سرزمین ایرانیان
 است، شهرکی اقامتی، تفریحی، تجاری و ورزشی در کلاس بین‌المللی که برای ایجاد سبک ایده‌آل زندگی برای همه ایرانیان پایه‌گذاری شده است.

کاربری‌های متنوع مجموعه سرزمین ایرانیان همچون مجموعه‌های ورزشی- تفریحی جذاب و منحصر به فرد، مراکز خرید، گردشگری و تفرجگاه‌های زیبا، محله‌های شهری با تم‌های متفاوت کلاسیک و مدرن، برخورداری از مزایای منطقه ویژه اقتصادی و …  در قالب ۲۴ پروژه از سوی پنج هلدینگ و ۲۴ شرکت زیر مجموعه آن‌ها تعریف شده است.

آیلند، سرزمین ایرانیان، مفتخر به دریافت عنوان اولین و بزرگترین مجموعه‌ با ویژگی چندکاربری در کشور است. هم‌افزائی ناشی از جای‌گیری این کاربری‌ها به صورت یک مجموعه و ارتباطات در نظر گرفته شده برای جانمایی پروژه‌های مختلف در کنار یکدیگر یکی از مهمترین مشخصه‌های این مجموعه است.



ماموریت پروژه درحال ساخت سرزمین ایرانیان (آیلند):
شاخص‌بودن هر یک از کاربری‌ها در منطقه و ارائه خدمات متمایز، استاندارد و با کیفیت عالی که تجربه و سبک نوینی از زندگی را به همه ایرانیان نوید می‌دهد، به عنوان رسالت اصلی این مجموعه مد نظر است. 



معرفی پروژه درحال ساخت سرزمین ایرانیان

سرزمین ایرانیان، مقصدی برای زندگی، تفریح، ورزش، کار، آموزش و سلامت در ارتباطی ارگانیک برای شکل دادن به یک سبک زندگی ایده‌آل

 

·         وسعت پروژه:۱۴۰۰ هکتار (معادل مناطق ۱۹،۱۸ و ۲۰ شهرداری تهران)

·         موقعیت جغرافیایی:۳۵ کیلومتری جنوب غربی تهران، اتوبان تهران ساوه، ۷ کیلومتر بعد از خروجی فرودگاه امام(ره)

·         مقیاس پروژه:شهر اقامتی – مسکونی، تفریحی، ورزشی، گردشگری، اداری، تجاری و صنعتی شامـل ۲۴ شرکت – پروژه در ابعاد و استانداردهای بین‌المللی

·         جمعیت‌پذیری: سکونتی – اقامتی پروژه برای ۶۰ هزار نفر (بر اساس مصوبه شورای‌عالی شهرسازی و معماری)

·         اشتغال مستقیم: بیش از ۳۰ هزار نفر

آیلند، سرزمین ایرانیان، به عنوان بزرگترین شهرک بین‌المللی اقامتی، تفریحی، تجاری و ورزشی در ایران، اولین مجموعه در کشور است که همزمان سه عنوان زیر را دارا است:

·         منطقه نمونه گردشگری بین‌المللی (مصوبه هیأت محترم دولت)

·         شهرک نمونه گردشگری (مصوبه شورای‌عالی شهرسازی و معماری)

·         منطقه ویژه اقتصادی (مصوبه مجلس محترم شورای اسلامی و ابلاغ رسمی دولت)

 

از جمله شاخصه‌های این طرح عظیم، واقع بودن آن در یک منطقه ویژه اقتصادی است که از لحاظ انواع مزایا، امکانات و ارائه خدمات در کشور بی‌نظیر بوده و می‌تواند به عنوان بزرگترین مزیت رقابتی این طرح شمرده شود.

توسعه همزمان مفاهیم منطقه نمونه گردشگری بین‌المللی، شهرک گردشگری و منطقه ویژه اقتصادی در این مکان در کنار الزامات و استانداردهایی که این تعاریف با خود به همراه دارند، یکی از ناب‌ترین فرصت‌های حضور و سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران و بهترین و جذاب‌ترین خدمات تفریحی، تجاری، ورزشی، مسکونی را برای کشور فراهم می‌کند.




شما به کمک بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت لیدوبین، علاوه بر دسترسی به اطلاعات این پروژه، به بانک اطلاعات ساختمان سازان تهران و پروژه های ساختمانی، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل پیامک رایگان به شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران برایتان فراهم است.
پیشنهاد می گردد اطلاعات پروژه در حال ساخت هدیش مال را هم مطالعه نمائید. 
منبع : www.iraniland.com