تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 195 NewsCounter تعداد بازدید : 4073

بانک اطلاعات ساختمان _ اطلاعات پروژه های در حال ساخت _ پروژه مجتمع تجاری گل مریم



امروز از بین مجتمع های تجاری در حال ساخت تهران، پروژه تجاری گل مریم را برای شما برگزیدیم.

مجتمع تجاری در حال ساخت گل مریم در 5 طبقه (زیر همکف الی سوم) مشتمل بر 283 واحد تجاری با بهره گیری از ایده‌های نوین معماری و با رویکرد ایجاد یک مرکز خرید مدرن، درحال احداث می باشد. دسترسی به داخل این مجتمع، از 2 ورودی در طبقه همکف (از خیابان‌های شهید مطهری و پلیس) و یک ورودی در طبقه زیر همکف (از تقاطع خیابان‌های پلیس و سروش)، امکان‌پذیر است.

• واقع شدن در منطقه پویا و رو به رشد
• دسترسی آسان از طریق بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی اطراف؛
• توزیع مناسب عبور و مرور مراجعین به داخل مجتمع (سه ورودی مجزا)؛
• ایجاد یک بازار خرید متمرکز در منطقه و کاهش سفرهای درون شهری مرتبط؛
• طراحی زیبا و حجم هندسی چشمگیر؛
• تنوع متراژ؛
• دارای ارزش افزوده مناسب؛
• وجود واحدهای تجاری و تفریحی متنوع در پروژه.


مجتمع تجاری گل مریم تهران در زمینی به مساحت 12640 متر مربع با زیربنای 126570 متر مربع در 11 طبقه مشتمل بر 283 واحـد تجاری (طبقـات زیر همکـف الـی سـوم) و 1586 واحـد پـارکینگ (طبقات زیر زمین دوم الی زیر زمین هفتم)، با هدف ایجاد مجتمعی ایده آل برای کسب و کار، محلی مناسب جهت خرید کالا و گذران اوقات فراغت، مطابق با استانداردهای بین المللی مراکز خرید در حال احداث می‌باشد.


 • سازه مجتمع تجاری گل مریم ترکیبی از ستون های فولادی در بُتن می باشد، مزیت به کارگیری این نوع سازه علاوه بر استحکام، کم شدن ابعاد ستون ها در طبقات پارکینگ و تجاری می باشد. تیرهای اصلی و فرعی به صورت فلزی می باشد که با پوشش ضد حریق توانایی 2 ساعت مقاومت در برابر حریق را دارا می باشد.

• طراحی و اجرای سازه برج گل مریم منطبق بر آئین نامه 2800 زلزله وزارت مسکن و شهرسازی، صورت گرفته است که این امر پروژه را به لحاظ ایمنی و استحکام در برابر عوامل طبیعی، به پروژه ای ممتاز تبدیل نموده است.

• در طراحی نمای بیرونی مجتمع، به ایمنی، زیبایی و روزآمد بودن توجه ویژه ای صورت گرفته است. بیشترین حجم نمای بیرونی از المانهای شیب دار و از جنس پنل های آلومینیومی کامپوزیت تشکیل می شود. این المانها از طبقه اول تا حدود 4 متر بالای بام ساختمان امتداد پیدا می کند. در 3 ورودی اصلی مجتمع نیز نمای شیشه ای با اتصالات (SPIDER) اجرا می گردد. همچنین جهت نورگیری بهتر مجتمع در بخش مرکزی (حیاط مرکزی یا آتریوم) از سقف شیشه ای به مساحت تقریبی 1100 متر مربع استفاده خواهد شد. در این بخش از مجتمع، هشت (Tower shop) پیش بینی شده است، که دسترسی به آنها از تراز هر طبقه، امکان پذیر می باشد. 

به منظور سهولت رفت و آمد در طبقات تجاری و پارکینگ علاوه بر دسترسی های سه گانه به داخل مجتمع، به منظور ارتباط عمودی بین طبقات از تجهیزات مدرن و مناسب بهره گرفته شده است. بر همین اساس از 17 دستگاه آسانسور مشتمل بر 12 دستگاه آسانسور مسافر بر (ساخت اروپا) به ظرفیت 1600 کیلوگرم، 3 آسانسور مخصوص حمل بار به ظرفیت 1800 کیلوگرم و 2 آسانسور هیدرولیکی جهت حمل بار، بهره گیری شده است. همچنین برای دسترسی به طبقات تجاری، 27 دستگاه پله برقی و یک رمپ متحرک (moving walk) در نظر گرفته شده است.


مجتمع تجاری گل مریم در تهران امتداد خیابان مطهری و پلیس واقع شده است. دسترسی آسان از طریق خیابان‌های شریعتی، مطهری و پلیس و بزرگراه شهید صیاد شیرازی، این مجتمع را به لحاظ دسترسی، در موقعیت ویژه‌ای قرار داده است.

شما به کمک لیدوبین، بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت، به سهولت به اطلاعات پروژه های ساختمانی دسترسی پیدا کرده و امکان ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ساختمان سازان تهران برایتان فراهم است.

از سایر امکانات این بانک اطلاعات ساختمان سازان تهران به ارائه پروژه های بازاریابی شده و تبلیغات نیز می‌توان اشاره نمود.

در مطلب بعدی یکی دیگر از پروژه های بزرگ ساختمانی را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!



منبع : سامانه آیتیس