تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 180 NewsCounter تعداد بازدید : 6222

اطلاعات پروژه های در حال ساخت _ بیمارستان در حال ساخت شهریار



پروژه بیمارستانی در حال ساخت شهریار، یکی از دغدغه های جدی شهرستان شهریار، کمبود امکانات بیمارستانی و بهداشتی است، به همین دلیل، برای تمامی شهروندان، دغدغه‌ی درمان، دغدغه‌ای جدی ست و شایسته بود که برای پاسخگویی به این دغدغه و کاهش نگرانی بیماران و خانواده‌های محترم آن‌ها، تلاش دیگری شکل گیرد تا ماحصل این تلاش و پیگیری‌ها، بتواند در خدمت شهروندان درآید.

پیشینه تصمیم به ایجاد بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی (ره) شهریار به سال 1358 باز می‌گردد. در این سال خیری به نام «قدیر علی رهنما» پنج هکتار زمین جهت احداث بیمارستان در شهریار اهدا می‌نماید. ورثه درگاهی چهار هکتار زمین دیگری برای بیمارستان اهدا می‌نمایند که با این اقدام خداپسندانه زمین بیمارستان به نه هکتار می‌رسد.


برخورداری از موقعیت مناسب شهری، مساحت مناسب زمین، محصور بودن در فضای سبز، فاصله از مکان‌های مسکونی ، دسترسی لازم و مناسب به تمامی شهرستانهای هم جوار هم چنین برخورداری از امکان توسعه فضای فیزیکی تا بیش از ده هکتار و برخورداری از جایگاه ویژه برای زمان‌های بحرانی در استان‌های همجوار بویژه شهر تهران است.


تعداد تخت بستری : ۲۰۸ تخت
تعداد تخت تحت نظر اورژانس : ۲۸ تخت تحت نظر + ۱ تخت ایزوله سوختگی+ ۲ تخت ایزوله عفونی + ۱ تخت ایزوله روانی+ ۱ اتاق عمل سرپایی اورژانس
تعداد تخت :  ۱۰ تخت POST ICU
تعداد تخت : ۱۰ تخت POST CCU
تعداد تخت: ۳۱ تخت ICU
تعداد تخت: ۳۱ تخت CCU
تعداد تخت: ۸ تخت NICU
تعداد تخت دیالیز : ۱۳ تخت
تعداد اتاق زایمان : ۶ اتاق زایمان LDR + 1 اتاق عمل سزارین در بخش جراحی زنان و زایمان
تعداد اتاق عمل : ۱۰ اتاق عمل
تعداد تخت پاویون : ۲۴ تخت
تعداد تخت کل : ۳۳۱ تخت


شما به کمک بانک اطلاعات ساختمان، به اطلاعات پروژه های در حال ساخت دسترسی پیدا کرده و علاوه بر این می‌توانید از طریق پنل پیامک به بانک موبایل ساختمان سازان دست پیدا کنید.
در مطلب آینده، یکی دیگر از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!



منبع : شرکت مشاوره ماهر و همکاران