تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 169 NewsCounter تعداد بازدید : 5151

مجتمع تجاری اداری در حال ساخت _ مجتمع تجاری اداری یاس 3


مجتمع تجاری اداری در حال ساخت _ مجتمع تجاری اداری یاس 3 

در این سری مطلب بار دیگر به پروژه های تجاری در حال ساخت منطقه 22 تهران زده‌ایم و در این بین مجتمع تجاری اداری در حال ساخت یاس 3 را انتخاب کرده‌ایم.

این مجتمع تجاری اداری در حال ساخت واقع در منطقه ٢٢ تهران به آدرس انتهای بزرگراه همت غرب، شهرک گلستان، میدان موج، بلوار علام قزوینی، به شماره پلاک ثبتی 1927 واقع شده است.

مجتمع تجاری اداری یاس 3 به جهات مختلف پروژه‌ای بی‌مانند بشمار می‌رود. این مجتمع در شمال دریاچه خلیج فارس (چیتگر) واقع شده است. ابعاد فنی و نوع طراحی این مجتمع نیز به گونه‌ای است که آن را در زمره یکی از خاص‌ترین مجتمع های تجاری اداری منطقه قرار داده است.

منطقه 22 شهر تهران در قسمت شمال غربي پايتخت و در پايين دست حوزه آبريز رودخانه كن واقع شده است. اين منطقه در شمال با كوهستان البرز مركزي، در شرق با حريم رودخانه كن، در جنوب با آزادراه تهران كرج و در غرب به جنگل هاي دست كاشت وردآوردمحدودميشود. اين منطقه با مناطق 5 و 21 شهر تهران همجوار است.

از ويژگي‌هاي منطقه، قرار گرفتن 15 كيلومتر از اتوبان شهيد همت و 15 كيلومتر از اتوبان رسالت در محدوده منطقه 22 است.

پروژه تجاری اداری یاس 3 به لحاظ دسترسی به بزرگراه هایی همچون حکیم (جنوب پروژه-حدود 500متر)، شهید همت (شمال پروژه حدود 200متر)، آزادراه آزادگان (کمتر از 2کیلومتر) و تهران-کرج در جنوب پارک چیتگر واقع شده است.

همچنین مترو چیتگر به فاصله حدودی 4 کیلومتر از پروژه تجاری اداری یاس 3 فاصله دارد که به راحتی میتوان به مرکز شهر دسترسی پیدا کرد.


16 درصد منطقه 22 را بافت مسكوني و 84 درصد آن را سطوح خدماتي، رفاهي، تفريحي، فرهنگي، آموزشي، گردشگري و ... تشكيل مي دهد.

اما آنچه منطقه 22 شهر تهران و پروژه تجاری اداری یاس 3 را از ديگر مناطق متمايز مي كند، تنها ويژگي‌هاي جغرافيايي و برخورداري از سرانه فضاي سبز بالاو آب و هواي پاك آن نيست، بلکه اجراي پروژه‌هاي بزرگ و منحصر به فرد عمراني، تفريحي و گردشگري در سطح اين منطقه شامل احداث درياچه مصنوعي چیتگر، آبشار مصنوعي و تله كابين، شهربازي و ده ها پروژه ريز و درشت ديگر در منطقه  همگي دست به دست هم مي‌دهد تا اين منطقه را نه تنها به قطب گردشگري پايتخت بلكه به يكي از قطب هاي گردشگري كشور تبديل كند.


بخش قابل توجهي از سطوح مورد نياز خدماتي و گردشگري شهر تهران را منطقه 22 تأمين كند و برخورداري از ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين منطقه سرمایه‌گذاران عزیز پروژه تجاری اداری یاس 3 را دلگرم می نماید.
از جمله امکانات تفریحی میتوان به :
آبشار مصنوعی تهران، دریاچه خلیج فارس، پارک جنگلی چیتگر، بوستان جوانمردان و مجموعه هزار و یک شهر اشاره داشت.


شما به کمک لیدوبین، بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت تهران، می‌توانید به پروژه های ساختمانی و شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران دسترسی پیدا خواهید نمود. 
در مطلب بعدی یکی دیگر از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!



منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی پروژه تجاری اداری یاس 3