تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 166 NewsCounter تعداد بازدید : 4885

مال های در حال ساخت تهران _ اطلس مال



در این مطلب، سر به یکی از مال های خوش آب و هوای تهران زده‌ایم و در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

یکی از مال های در حال ساخت تهران، اطلس مال می‌باشد که در منطقه خوش آب و هوای تهران ، منطقه یک نزدیک به پارک نیاوران قرار دارد. 


منطقه یک به دلیل دارا بودن منابع طبیعی و میراث فرهنگی و تاریخی، سکونت اکثر دیپلمات‌های خارجی، وجود ساختمان های لوکس از مناطق مطلوب تهران به شمار می‌آید.


این پروژه در حال ساخت، با کاربری تجاری – اداری دارای ١٩ طبقه می باشد که ٨ طبقه اداری، ٤ طبقه تجاری و یک طبقه فودکورت و ٦ طبقه پارکینگ را شامل می‌شود. 

در طراحی منحصر به فرد این پروژه در حال ساخت سبز جنبه های زیباشناسی و بهترین ترکیب حجمی رعایت شده است و در طراحی داخلی آن شفافیت و خوانایی درساختن فضا لحاظ شده‌است. 


همانطور که می دانیم بیش از هشتاد درصد شبکه آزاد راهی تهران در منطقه شمال غرب قرار دارد و جانمایی این پروژه به گونه‌ای است که با طی مسافت کوتاهی به آزادراه‌های عمده دسترسی حاصل می شود. این پروژه گستره‌ای به شعاع منطقه یک را بدلیل عدم ارایه خدمات مناسب تجاری و نیز بخشی از منطقه ٣ را تحت پوشش خدمات خود قرار می‌دهد.

ضمن اینکه بدلیل ویژگی‌های منحصربفرد این پروژه پیش‌بینی می‌شود که از دیگر مناطق نیز دارای پتانسیل جذب مشتری خواهد بود. 


ایجاد فضاهای سبز با آبشار و استفاده حداکثری از انرژی خورشید، همسایگی با پارک نیاوران و ایجاد چشم انداز مناسب و برخورداری از هوایی بهتر و جذابیت‌های با عرضه محصولات برندهای خاص می‌تواند محیطی سرشار از طراوت و نشاط برای بازدید کنندگان فراهم آورد. 

سیستم های مدیریت هوشمند و آنتن مرکزی و پیوند ارگانیک با منطقه و محیط اطراف نیز به افزایش حس اکتشاف و بسر بردن در محیط آن کمک می کند. 


این پروژه تجاری در حال ساخت گردش مالی وسیعی را سامان می‌دهد و بیش از ٢٢٠٠ هزار فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد کرد. 
تأثیر این پروژه در کاهش سفرهای درون شهری، رفع نیازهای فوری مردم و رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه و همچنین تاثیرات فرامنطقه‌ای این پروژه را به عنوان یکی از پروژه‌های نمادین کلان شهر تهران مطرح می‌نماید.

شما به کمک لیدوبین، بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت تهران، می‌توانید به پروژه های ساختمانی و شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران دسترسی پیدا خواهید نمود. 
در مطلب بعدی یکی دیگر از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!



منبع : شرکت سرمایه گذاری ایرانیان اطلس