تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 164 NewsCounter تعداد بازدید : 10704

هتل های در حال ساخت - هتل دیدار



در این سری از مطالب، سری به لیست هتل های در حال ساخت تهران زده ایم و هتل در حال ساخت دیدار را برای شما برگزیدیم.

این پروژه بزرگ ساختمانی در حال ساخت با سطح و سطوحی بالغ بر حدود 165.000 مترمربع با کاربری‌های ویژه از جمله هتل بین‌المللی 5 ستاره با ویژگی‌های خاص، مرکز خرید و فضاهای خدماتی از جمله تأمین حدود 1700 واحد پارکینگ در طبقات زیرزمین واقع در مرکز شهر تهران، بلوار آفریقا خیابان دیدار جنوبی روبروی ساختمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نموده است.

این پروژه بزرگ ساختمانی در حال ساخت در زمینی به مساحت 12900 متر مربع ساخته خواهد شد و هتل آن دارای بیش از 300 اتاق و 56 واحد آپارتمان مجهز و امکانات تفریحی، تالار و رستوران‌های منحصر به فرد در 26 طبقه ساخته خواهد شد.

این پروژه در طبقات همکف، 1- و 2- دارای کاربری تجاری و با دعوت از برندهای معتبر بین المللی به بهره برداری خواهد رسید.


این پروژه ساختمانی در منطقه 3 شهرداری تهران واقع شده است. این منطقه یکی از معدود مناطق مرکزی شهر تهران است که هر روز فعالیت خیل عظیمی از شهروندان را در زمینه اداری و تجاری در خود جای می دهد و جولانگاه گرایش به استقرار عناصر مهم اداری، خدماتی، آموزشی و بازرگانی شهر تهران می باشد.


این موضوع ضرورت ساخت یک هتل با برند معتبر و احداث امکانات مورد نیاز آن را در همچنین نقطه ای از شهر تهران توجیه پذیر و اقتصادی می نماید.


شما به کمک لیدوبین، بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت تهران، می‌توانید به پروژه های ساختمانی و شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران دسترسی پیدا خواهید نمود. 
در مطلب بعدی یکی دیگر از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!



منبع : شرکت توسعه و عمران هم‌اندیشان دیدار