تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 161 NewsCounter تعداد بازدید : 4450

برج و هتل در حال ساخت تهران _ برج اداری - تجاری لکسون


برج های در حال ساخت - برج اداری- تجاری لکسون

در این مطلب علاوه بر اینکه یک برج در حال ساخت را برای شما برگزیدیم، یک هتل در حال ساخت را نیز در خود جای داده است؛ که به عنوان اولین هتل اداری ایران شناخته می‌شود. 

برج مجلل اداری - تجاری در حال ساخت لکسون، بعنوان اولین هتل اداری ایران در 30 طبقه با چشم‌اندازی ویژه به بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی کشور و پارک جنگلی چیتگر در حال ساخت می باشد. 

طراحی این پروژه توسط معمار بنام کشور، مهندس فرزاد دلیری انجام شده است. این پروژه علاوه بر قرار گیری در موقعیت مکانی منحصر بفرد به لحاظ تعاریف ویژه در بخش‌های اداری، متفاوت از دیگر پروژه های تجاری و اداری در حال ساخت می‌باشد.

سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری این پروژه توسط شرکت خصوصی توسعه ابنیه همت صورت گرفته است.



برج لکسون در زمینی به مساحت 5400 مترمربع با زیربنای 100000 متر مربع دارای 260 واحد اداری و 90 واحد تجاری می باشد.
داشتن امکانات خاص واحدهای اداری، اداری ویژه (Special office)، اداری اقامتی (Home office) و تجاری لوکس ، فضاسازی‌های مناسب مشاعات، ارائه خدمات هتلینگ و سایر ویژگی‌های برجسته، دلیل محکمی در بالا بردن ضریب اطمینان جهت کسب ارزش افزوده در زمان بهره برداری خواهد بود و این برج را تبدیل به یکی از مجموعه‌های منحصربفرد اداری- تجاری شهر تهران کرده است.

تهران، ساحل شرقی دریاچه بزرگ تهران، بلوار موج، بلوار صدف، دفتر اطلاع‌رسانی برج لکسون


شما به کمک لیدوبین، بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت تهران، می‌توانید به پروژه های ساختمانی و شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران دسترسی پیدا خواهید نمود. 
در مطلب بعدی یکی دیگر از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!



منبع : شرکت دوان ایرانیان