تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 155 NewsCounter تعداد بازدید : 10137

هتل های درحال ساخت _ هتل هزار و یک شب


هتل های درحال ساخت _ هتل هزار و یک شب

در این مطلب از لیست هتل های در حال ساخت ایران، هتل در حال ساخت هزار و یک شب را انتخاب کرده‌ایم.

این هتل در حال ساخت در زمینی به مساحت 1680 متر مربع، در منطقه اداری و مرکزی شهر تهران و در حالی که در اطراف خود تعداد نسبتاً زیادی هتل از زمانهای قدیم تر را دارا می‌باشد، در حال ساخت است.

این پروژه در حال ساخت بر اساس نیاز کارفرمایان محترم خویش از کاربری مسکونی به کاربری اقامتی تغییر کرده و در تمامی فرآیندهای تغییر و توسعه مهندسین مشاور هنر ماندگار وظیفه احیاء و بازنگری طرح را برعهده داشته و در حال حاضر با شرایطی مناسب در حال راهبری، مدیریت و ساخت مجموعه می باشد.



 محل پروژه:  تهران - خیابان سمیه
نام کارفرمای پروژه:  شرکت ایران چسب
 نوع خدمات هنر ماندگار:   آنالیز و بازطراحی طرح پروژه، مشاور مادر طرح، مدیر طرح، سازنده، راه اندازی و بهره برداری از طرح
 زیربنای کل پروژه: 20.000 مترمربع
تعداد کل طبقات پروژه:  18 طبقه
 سال انجام خدمات:   از سال 1391 تاکنون
 کاربری پروژه: هتل، تفریحی و توریستی


  • توضیحات تکمیلی این هتل در حال ساخت تهران:
این پروژه در حال ساخت از بخش‌های اقامتی هتلی (با درجه بندی متفاوت و سطح معماری و مبلمان بسیار فاخر و هنرمندانه گوناگون، بخش های ویژه اقامتی بسیار مجلل و کم‌نظیر و برگرفته از توان هنرمندان نامی و چیره دست ایران زمین و در مواردی سایر ملل اسلامی ساخته شده است.
 
همچنین از دیگر ویژگی های منحصربه‌فرد این هتل در حال ساخت می‌توان به گچبری‌ها، قلم‌زنی‌ها، خاتم‌کاری‌ها، میناکاری‌ها، طراحی فرش‌ها، تابلوهای نفیس نقاشی و نگارگری‌ها، منبت‌کاری ها، جواهرسازی‌ها، نقاشی‌های دیواری و سقفی اشاره کرد.


این پروژه ساختمانی بزرگ در حال ساخت همچنین شامل رستوران‌ها، تالارهای مراسمات و جشن‌های ویژه، کتابخانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، شهربازی، و سایر بخش‌های دیگر تشکیل شده است.

شما به کمک لیدوبین، بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت تهران، می‌توانید به پروژه های ساختمانی و شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران دسترسی پیدا خواهید نمود. 
در مطلب بعدی یکی دیگر از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!



منبع : شرکت مهندسین مشاور هنر ماندگار