تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 91 NewsCounter تعداد بازدید : 3136

مجتمع تجاری تفریحی هماگ


معرفی
یکی از پروژه های بزرگی که در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی در حال انجام است پروژه تفریحی و گردشگری و تجاری هماگ است که می تواند برای استان در ابعاد مختلف بسیار مثمر ثمر باشد.
 مجتمع تفریحی- فرهنگی و اقامتی هماگ بجنورد در ایران منحصر به فرد بوده و آخرین استاندارهای بین المللی در آن لحاظ شده و سقفهای آن پیش تنیده است که اولین بار دراستان اجرامی شود. مجتمع هماگ نخستین و بزرگ‌ترین مجتمع هوشمند تجاری، فرهنگی، تفریحی و اقامتی شمال کشور به شمار می‌رود.
مشخصات کامل برج
مجتمع تجاری تفریحی اقامتی هماگ با 120 هزار متر زیر بنا در3 بخش تجاری ،اقامتی و تفریحی – هزار و دویست پارکینگ – یک هایپر مارکت 12 هزار متری- هزار مغازه درسه طبقه – یک شهربازی سرپوشیده به مساحت 6 هزار متر- رستورانهای مختلف در 3 هزار متر زیر بنا- گالری های مختلف-3 سینما- استخرهای مختلف- هتل 5 ستاره در 15 طبقه  مطابق با آخرین استاندارهای بین المللی – کلینیک فوق تخصصی در  5 طبقه و 10 هزار مترشامل(داروخانه شبانه روزی ،آزمایشگاه ،رادیولوژی- اتاق عمل وسایر امکانات) با اعتبار 150 میلیارد تومان (1500میلیارد ریال) با مشارکت شهرداری بجنورد در میدان آزادگان و در طی سه سال ساخته خواهد شد.
موقعیت جغرافیایی
بجنورد، میدان آزادگان


منبع : آیتیس