تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 90 NewsCounter تعداد بازدید : 3257

مجتمع مسکونی طاووس


معرفی

مجتمع مسکونی طاووس به عنوان مرتفع ترین و بزرگترین مجتمع مسکونی استان گیلان در 4 بلوک 20 و 22 طبقه با 1070 واحد در منطقه آزاد انزلی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال ساخت می باشد که بلوک D از برجهای این مجتمع در هفته دولت به بهره برداری میرسد.

تأمین شرایط لازم برای حضور و ماندگاری مسافرین و سرمایه گذاران در محدوده این منطقه و استان گیلان به عنوان یکی از مهمترین زیرساختهای جذب گردشگر و سرمایه گذار از مهمترین رویکردهای سازمان منطقه آزاد انزلی است که صدور مجوز برای احداث مجتمع مسکونی طاووس، در همین راستا صورت پذیرفته است.

مشخصات کامل برج
برج مسکونی طاووس واقع در منطقه آزاد انزلی در زمینی به مساحت 40000 متر مربع با زیر بنایی بالغ بر 170000 متر مربع در 20 طبقه و در فاصله 150 متری دریای خزر با چشم اندازی زیبا در آستانه اجرا است.
این مجتمع شامل دو طبقه پارکینگ اختصاصی - 18 طبقه مسکونی و 4 واحد پنت هاوس در مرکزیت مجتمع میباشد.
ویژگی های معماری
طراحی متنوع و مناسب ساختمان طاووس بندرانزلی بگونه ای است که از نمای شمالی ( واحد های شمالی ) پهنه ی گستره و بی مثال دریای خزر و از جتنوب شالیزارهای سبز گیلان در زیر پای ساکنین آن حس میشود.
امکانات و خدمات
این مجموعه دارای 5 لابی میباشد که نیازهای عمومی ساختمان مانند سرایداری - اتاق اطلاعات و نگهبانی - محل جمع آوری و شوتینگ زباله - سالن اجتماعات - سرویس های بهداشتی راههای دسترسی عمومی ساختمان شمال راه پله و آسانسورها و ... در آن در نظر گرفته شده است.
این مجتمع دارای 8 ورودی - 6 آسانسور مسافری و در داخل بنا و 10 دستگاه آسانسور مسافری به صورت اکسپوز در نمای شمالی و 5 دستگاه آسانسور دو منظوره ( باری و مسافری ) جهت ارتباط عمودی ساختمان و همچنین 5 دستگاه شوتینگ زباله میباشد.
موقعیت جغرافیایی
گیلان - بندرانزلی - منطقه آزاد بندرانزلی



منبع : آیتیس