تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 156 NewsCounter تعداد بازدید : 24413

بیمارستانهای در حال ساخت _ بیمارستان نیکان غرب


بیمارستانهای در حال ساخت _ بیمارستان نیکان غرب

امروز از لیست پروژه های بیمارستانی در حال ساخت تهران، بیمارستان در حال ساخت نیکان غرب را برای شما برگزیدیم.

این پروژه بیمارستانی در حال ساخت دارای  200 تختخواب می‌باشد که با رویکرد بکارگیری تجهیزات نوین پزشکی، راه‌اندازی و بخش پیوند مغز استخوان و درمان بیماری‌ها با استفاده از سلول‌های بنیادی و بیماری‌های قلب و عروق در غرب تهران توسط شرکت توسعه مهندسین پایدار بام در حال احداث می‌باشد.


  • مشخصات کلی این بیمارستان در حال ساخت:
این بیمارستان در حال ساخت، یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی که در زمینی به مساحت 8200 متر مربع در 16 طبقه با زیربنای تقریبی 35000 متر مربع شامل بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های تخصصی و هتل اقامت بیماران و همراهان در مجاورت بیمارستان، در غرب تهران در حال احداث می‌باشد.

در کنار بیمارستان در حال ساخت نیکان غرب بیمارستان سوانح سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیر در حال ساخت است که این موقعیت را به یک مجتمع عظیم درمانی در غرب تهران بدل می‌کند.


این بیمارستان علاوه بر توجه ویژه و کم‌نظیر به معماری منظر در طراحی و ساخت، از چشم‌اندازی بی‌نظیر بهره می‌برد بطوریکه از سمت غرب رودخانه کن و فضای سبز اطراف آن، از سمت جنوب بوستان جوانمردان و از سمت شمال و شمال غربی باغات کن چشم‌انداز آن می‌باشد.

طراحی فضاها و چرخش کاری با بهره گیری از بروزترین استانداردهای طراحی مراکز درمانی در دنیا انجام گرفته و ارتباط بین فضاها، ارتباطی سهل و راحت برای بیماران و کادر درمانی خواهد بود.

در طراحی داخلی سعی شده است با بهره‌گیری از المان‌های طراحی، نورپردازی و استفاده از نور طبیعی، محیطی گرم به دور از فضاهای پر استرس معمول مراکز درمانی ساخته شود که ظاهر، بو و احساس یک بیمارستان را نخواهد داشت.

گفتنی است این بیمارستان در آینده بزرگترین مرکز تشخیص درمانی قلب در غرب تهران خواهد بود. 



  • مشخصات این پروژه بیمارستانی در حال ساخت:
 کارفرما / مجری:  بیمارستان نیکان / گروه توسعه مهندسی بام
طراح: فرزاد دلیری - عبدالله ضیایی
 تعداد طبقات: 16 
تعداد پارکینگ: 400
تعداد کل تخت بستری:  200
تعداد تخت سی‌سی‌یو: 20
تعداد تخت ام‌آرآی: 20
تعداد تخت آی‌سی‌یو: 20
تعداد تخت ان‌آی‌سی‌یو: 8
تعداد اتاق عمل: 15
تعداد اتاق عمل هیبرید: 1
تعداد آنژیوگرافی: 1

شما به کمک لیدوبین، بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت تهران، می‌توانید به پروژه های ساختمانی و شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران دسترسی پیدا خواهید نمود. 
در مطلب بعدی یکی دیگر از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!



منبع : گروه توسعه مهندسی بام