تلفن: 22584258
تست1
کد مقاله: 152 NewsCounter تعداد بازدید : 4433

مال های در حال ساخت _ ماتیا مال


مال های در حال ساخت _ ماتیا مال میرداماد

در این سری مطلب یکی دیگر از مال های در حال ساخت تهران را بررسی خواهیم نمود و به این منظور سری به پروژه تجاری ماتیا مال میرداماد زده‌ایم.


این مال در حال ساخت  با زیربنایی بالغ بر 84161 متر مربع شامل 17 طبقه است که 6 طبقه آن زیر زمین و 11 طبقه آن روی زمین قرار دارد و در زمینی به وسعت 6200 متر مربع در محدوده منطقه 3 تهران با موقعیتی مناسب با کاربری تجاری اداری در خیابان میرداماد در حال احداث می باشد.

این مال در حال ساخت در موقعیتی فوق العاده در بهترین آدرس ممکن در کل کشور، جنب بانک مرکزی ایران قرار دارد.

از ویژگی‌های معماری این پروژه ساختمانی در حال ساخت، از آنجائیکه متأسفانه در معماری امروز ایران به ندرت می توان تلاشی آگاهانه در جهت القای هویت ملی مان شاهد بود، به همین جهت ضرورت احیای فرهنگ معماری و شهرسازی اصیل ایرانی در کالبد بناهای شاخص شهری غیر قابل انکار است. 
با توجه به این موضوع و همچنین ویژگی های عملکردی-فرمی مد نظر طراح، بهره گیری از معماری «کاخ تچر» در مجموعه تخت جمشید و استفاده از آمودها و مفاهیم موجود در این بنا در جهت پیشبرد معماری ایرانی، به عنوان ایده اصلی در طراحی این مجموعه مد نظر قرار گرفت.


از امکانات این مال در حال ساخت می‌توان به این نکته اشاره کرد که جهت رفاه حال خانواده ها و مشتریان، طبقات دوم تا ششم زیر زمین مجموعه ماتیا مال با مساحت بیش از 26000 متر مربع، امکان پارک 999 خودرو بصورت همزمان را دارا می باشد.

طبقات تجاری این مجتمع تجاری اداری در حال ساخت شامل طبقات منفی یک تا چهارم تعداد 316 واحد به مساحت 16827 متر مربع با بهری گیری از 12 دستگاه پله برقی،12 دستگاه آسانسور نرمال و 2 دستگاه آسانسور پانوراما است.

همچنین طبقات اداری این پروژه تجاری اداری در حال ساخت طبقات ششم تا دهم تعداد 145 واحد به مساحت 17530 متر مربع را شامل می‌شود.

شما به کمک لیدوبین، بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت تهران، می‌توانید به پروژه های ساختمانی و شماره تلفن سازندگان ساختمان تهران دسترسی پیدا خواهید نمود. 
در مطلب بعدی یکی دیگر از پروژه های تجاری در حال ساخت تهران را با هم بررسی خواهیم نمود. پس با ما همراه باشید!



منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی ماتیا مال